Hop til indhold
Matrosen

Dårlig oplevelse i Kolding, Låsbygade 15

Recommended Posts

Havde et par dage fri, hvor jeg var i Sønderjylland. Ville besøge et af de flere fristende steder i Kolding. Jeg valgte Kamillas fristende tilbud:

“KOLDING KAMILLA - NY VIDEO - SUPER FRANSK KINKY SPRØJTE ORGASME - KOM OG KNEP MIN VÅDE FISSE, ! OG SPRØJT DIT SPERM i MUNDEN PÅ MIG”

 

Også af den yderlige tekst i annoncen som lovede en fin oplevelse:

“Elsker at blive kælet for, jeg sutter uden gummi og jeg sluger hver en dråbe fra dig” og “Super franskmed sprøjt i munden til mig + slug”

samt:

“1 time 1500 kroner med det hele, og du må komme alle de gange du kan på den time”

+45 5016 1188

https://annoncelight.dk/showad/337320

Virkeligheden viste sig at være noget helt andet.

Jeg blev modtaget i døren af Kamilla en meget frodig dame i frue størrelse. Jeg har ikke noget imod frodige damer, bare proportionerne er i orden og det var Kamillas, så ingen klager over det. Jeg blev ført op på 1. sal og ind i et værelse som var meget sparsomt møbleret, en gammel sofa, en stor madras direkte på gulvet og et lille sengebord. Utroligt at nogen vil være det bekendt. Nå, men vi aftaler en time til 1.500 kr., som jeg synes var meget rimelig i forhold til alt det, jeg ifølge annoncen kunne forvente.

Kamilla var meget berøringsvenlig især forneden mellem benene, men også meget afvisende for berøringer andre steder på hendes krop. Som nævnt var hun meget frodig, så jeg havde set frem til, som aftalt, at masserer hendes dejlige bryster og store numse, men nej. Hun startede selv med lidt onanishow og ret hurtigt begyndte jeg at ‘hjælpe til’ og tog helt over til hun kom, dog uden at sprøjte. Om det var fake eller virkelig ved jeg ikke, har dog en del erfaring, så jeg tror det var ægte, men måske var hun bare en dygtig skuespiller?

Så var det min tur, jeg sad i sofaen og hun på knæ og begyndte at sutte mm. på min ‘forglemmigej’. Et udmærket BJ og som tiden nærmede sig glæde jeg mig til, som hendes annonce skriver, at fyre den af i hendes mund. Men, nej, kort tid inden jeg fyrede den af, gjorde hun jobbet færdig med hænderne og selv om jeg med et let pres prøvede at få hendes mund ned til ‘fyren’ lykkedes det ikke, så jeg kom ud over hendes iøvrigt dejlig bryster.

Der var nu gået ca. 20 minutter og jeg forventede at vi skulle fortsætte på madrassen med lidt kæleri mm., for som annoncen skrev: “du må komme alle de gange du kan på den time”. Men nej, hun begyndte så små at tage tøj på og da jeg stille og roligt gjorde hende opmærksom på at vi ikke var færdige efter kun 20 minutter, spurgte hun om jeg ville have et bad. Spurgte om hun ville gå i bad med mig, men det ville hun ikke. Jeg prøvede stadig at trække tiden ud med snak og forsøg på lidt kæleri, som hun dog  ikke reagerede på. Så jeg opgav, tog det bad uden hende, som hun foreslog. Tog tøj på og efter ca. 30 minutter i alt stod jeg ude på gaden, 1.500 kr. fattigere og en dårlig oplevelse rigere.

Nu er jeg næsten sikker på at spanske Kamilla ikke selv har skrevet teksten i annoncen, for så godt var hendes dansk langtfra. Og måske ved hun slet ikke hvad hende ‘manager’ har skrevet.  Men hun ved fuldt ud at vi, hun og jeg, aftalte en time, så helt uskyldig er hun ikke. Så der kommer jeg ikke igen. Jeg synes det er træls og nærmest snyd, når der den service og den tid man får er langt, langt fra og mindre end det der loves i annoncen samt den tid som aftales direkte med damen. Så skal I til Kolding, så hold jer fra Kamilla og nok helt generelt fra Låsbygade 15, som så absolut heller ikke er noget charmerede sted.

I øvrigt tror jeg også hun arbejder i Horsens og Vejle og måske flere andre steder. Hendes video, hvor hun nøgen tager et brusebad er nok ægte, men måske 10 år gammel. De øvrige fotos tror jeg enten er fake, har været gennem et meget godt Photoshop program eller er fra en meget tidlig ungdom?

Her på Eroguide findes der iøvrigt flere gode anmeldelser af andre steder i Kolding, som du nok kan besøge med større held!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været forbi Låsbygade 15 et par gange, og med blandede oplevelser. Jeg havde en dag noget overskydende tid sammen med en GP som var virkelig snakkesalig, og jeg spurgte hende ind til hvordan selve huset var. Hun fortalte at de piger der havde været der før havde efterladt et KÆMPE rod, så hende og hendes veninde som bookede huset/lejligheden havde brugt en halv dag på at gøre rent og vaske alt sengetøj/håndklæder/osv. Hun tog sig endda tid til at vise mig rundt og viste mig hvad de havde gjort rent. Hun gik ikke nærmere ind i hvordan de havde booket huset, men jeg tænker ikke det er på airbnb - men hun forsikrede mig om at hende og hendes veninde ikke var en del af nogen ring. Hun havde været i Odense og skulle direkte hjem og holde ferie for de penge hun havde tjent. Vi snakkede herefter om et bestemt sted som hun gerne ville hen, og nogle tiktok videoer hun havde set om det sted.. jeg havde også set videoerne og vi blev enige om at det var et super fedt sted at tage hen. 

Så bare lige for at mane rygtet i jorden, ikke alle piger på Låsbygade 15 er dårlige oplevelser. Det gode her er at pigen bliver nødt til at vise sig i døren, inden du kan komme ind - og du har ALLE muligheder for at smutte uden problemer. Det ligger dog ud til en ret befolket vej, og der bor unge mænd i lejlighederne ved siden af, som kan finde på at stå i gården.... De ved godt hvad der foregår. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Synes desværre efterhånden man kan se hvilke piger, i diverse annoncer fra Kolding, som formodentlig også er piger, som huserer i Låsbygade 15.

 

Har ikke været der, men det virker hverken diskret, ( set udefra ),  og ydermere er mine advarsels lamper tændt, for mange af de pigers vedkommende, som , ( måske selv ), annoncerer derfra.

Kan sagtens tage fejl, men orker ikke tage chancen.

Udbuddet af interessante og ikke mindst ægte independent piger, er stærkt dalende, i det Sydjyske.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stiffy

Hørte lige at der er 5 piger i huset.

Redigeret af stiffy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Låsbygade 15 er et fuldstændig faldefærdigt sted.

Fatter ikke at nogen piger bruger det, men de bestemmer nok ikke selv.

Endnu mindre fatter jeg at kunderne ikke bare går igen.

Har været der en gang, men gik hurtigt igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...