Hop til indhold

YES!!, så er hun her...Sofia 18 år, Holsted

Featured Replies

Skrevet

Håber sgu ikke hun er 18 år gammel. ;)

Skrevet

Jeg tror hun er den stille type, hun ser ikke særlig snaksaglig ud :wacko:

Skrevet

Og hun er kun til sikker sex! 

Skrevet

Hun ligner ikke en, der gør det her af egen fri vilje. Og hvem går pengene mon til?

Skrevet

Nogen der ved om brysterne er ægte, eller om de er hjulpet på vej?

Skrevet
… And Justice for All skrev, for 12 minutter siden:

Nogen der ved om brysterne er ægte, eller om de er hjulpet på vej?

Uden tvivl plastik. ;)

Skrevet

Har været der - synes hun virkede lidt ligeglad og uden intiativ…… men måske er det bare mig. 
Og …. Så var hun fuld !

Skrevet

Er der egentlig nogen der ved om hun har sex uden konndom med sin kunde og om hun tager imod MobilePay ved i om man kan have en dialog på engelsk eller dansk eller er vi ude i at hun snakker russisk ? Det er nemlig fordi jeg overvejer at tage en for holdet  og se om det er hende man møder. Jeg skal selvfølgelig nok komme med en anmeldelse. Hun ser godt nok lidt trist ud på billederne men jeg skal nok få charmerede et smil frem på hendes læber. Jeg håber at man kan få en god snak med hende efter seancen. Det ville jo være træls hvis hun ikke siger så meget.

Redigeret af Gabbana

Skrevet
Gabbana skrev, for 24 minutter siden:

om man kan have en dialog på engelsk eller dansk eller er vi ude i at hun snakker russisk ? 

Jeg har ladet mig fortælle at hun er så sprogkyndig at hun forstår lige meget uanset hvilket sprog du taler.

Skrevet
stein skrev, for 1 minut siden:

Jeg har ladet mig fortælle at hun er så sprogkyndig at hun forstår lige meget uanset hvilket sprog du taler.

Det er fandme et talent. Hun bliver sikkert vildt ophidsede når jeg fortæller hvor hårdt jeg vil kneppe hende på persisk

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.