Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/348591
har kigget på hendes annonce mange gange, og endeligt lykkedes det mig at få lavet en aftale med hende.

Der er for mig et eller andet pirrende over at lave en aftale med en pige, hvor man ikke har set billeder. Og så tænder jeg også på hele set’up’et, hvor det foregår i bilen.

ved ikke hvad det er, men det kan et eller andet. I hvert fald for mig.

fik som nævnt en aftale i hus over sms. Der skulle en del sms’er til inden der var hul igennem. Men da der først var kontakt gik kommunikationen let over sms.

fik besked om at køre til et sted, hvor hun samlede mig op. Ind bagi i bilen med mig, og efter en lille køretur til et afsides og diskret sted kunne hyggen begynde.

havde bestilt et blow, og var spændt på hvor godt det ville blive.

jeg smed sko og bukser - og fik lov til at lege, kysse og sutte lidt på hendes store bryster. Lækre bryster på damen efter min mening.

og så skal jeg ellers love for at jeg fik den store slikketur. Der blev gået til den med masser af spyt og savl. Bollerne fik også en tur på vejen inden hun igen tog mig u munden og suttede løs.

Det var mere end jeg kunne holde til, så skød kanonen af imens hun havde mig i munden til roden. Fuck det var godt!!!

på med bukserne igen, og så kørte hun mig tilbage til opsamlingsstedet igen, hvor hun sagde pænt tak for visitet.

vil jeg prøve igen? Ja, det er jeg bestemt fristet til.

jeg synes hun er lækker og pissefræk!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er en rigtig sød og rar dame, men om hun er lækker kan diskuteres. Synes hun ser gammel og slidt ud og jeg har fået de blowjobs, som var meget bedre ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MisterX skrev, for 5 minutter siden:

Hun er en rigtig sød og rar dame, men om hun er lækker kan diskuteres. Synes hun ser gammel og slidt ud og jeg har fået de blowjobs, som var meget bedre ;) 

Hvorvidt hun er lækker er jo altid en individuel vurdering.

vær obs på, at der er to forskellige piger der kører dette koncept. Jeg har været hos dem begge, og de ser vidt forskellige ud.
Den ene er salt og den anden er peber;)

Udseende og kropsmæssigt er jeg mest til hende jeg har besøgt idag og linket til i mit indlæg. Jeg synes ikke hun ser slidt ud.

Veninden er lidt ældre - og har nok lidt mere patina, men hun var rigtig sød og gav mig et konge-blow(ligger et par år tilbage)

Del dette indlæg


Link til indlæg
MisterX skrev, for 5 timer siden:

Hun er en rigtig sød og rar dame, men om hun er lækker kan diskuteres. Synes hun ser gammel og slidt ud og jeg har fået de blowjobs, som var meget bedre ;) 

Jeg er helt enig!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har frekventeret begge køretøjer. Den ene dog oftere end den anden, må ærligt sige det mest er set uppet jeg tænder på, selve blow delen er udemærket, men har bestemt også fået væsentligt bedre og frækkere blow andre steder.

kæmpe plus i bogen til begge piger for at de bestræber sig på at give gode oplevelser og gladeligt tager imod afslutningen i munden.

god weekend ^_^

Del dette indlæg


Link til indlæg
Midtby skrev, for 5 timer siden:

Har frekventeret begge køretøjer. Den ene dog oftere end den anden, må ærligt sige det mest er set uppet jeg tænder på, selve blow delen er udemærket, men har bestemt også fået væsentligt bedre og frækkere blow andre steder.

kæmpe plus i bogen til begge piger for at de bestræber sig på at give gode oplevelser og gladeligt tager imod afslutningen i munden.

god weekend ^_^

Hvordan er hendes udseende, alder etc. ?

Er hun smuk og lækker?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vegasus skrev, 1 time siden:

 

I annoncen står der Århus/Skanderborg. 
Kører hun i området ml. de 2 byer?

Ja, det er nogenlunde konceptet tænker jeg. Da jeg bookede tid hos hende skrev jeg at jeg kunne køre på motorvejen ved tilkørsel X ( jeg vil ikke oplyse præcis hvilken ) og jeg havde mulighed for at køre både nordpå og sydpå. Da jeg fik svar fra hende angav hun et sted jeg skulle køre til, som lå på strækningen mellem Aarhus og Skanderborg.

Kørte til det aftalte sted, blev samlet op i hendes bil, kort køretur til et diskret hyggested. Og efter endt hygge blev jeg kørt tilbage til stedet hvor jeg blev samlet op.

mit indtryk er at man skal være præcis i angivelsen af hvor man gerne vil møde hende. Og så vælger hun de aftaler der passer ind på den “rute” hun bevæger sig på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasselas
Molle37 skrev, den 24.8.2022 at 14:31:

 

Veninden er lidt ældre - og har nok lidt mere patina, men hun var rigtig sød og gav mig et konge-blow(ligger et par år tilbage)

Jeg er helt enig og håber muligheden for et gensyn på Sjælland/København kommer på tale.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...