Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Var forbi Simone i sidste uge https://annoncelight.dk/showad/319700

Hendes profiltekst fangede mig, og jeg havde brug for en gang fræk PSE og anal, og det kunne Simone løse.

Skrev til hende på SMS, og fik hurtigt svar, og en aftale i stand med det samme, som så var ca. 15 min senere, da jeg lige skulle frem.

Havde tjekket tidligere anmeldelser på Simone, og de var ikke umiddelbart i hendes favør, så jeg havde besluttet mig for at hvis hun ikke levede op til forventningerne, så smuttede jeg igen.

Velankommet blev jeg guidet til den rette adresse, og blev lukket ind.

Simone fik elevatorblikket, og hendes kæmpe store yderst velsiddende H-skål, og hendes søde frække ansigt gjorde udslaget.

Blev guidet ned i kælderen, som var alt for mørk efter min mening, men efter lidt tilvænning, så kunne jeg dog fint se.

Startede stående med lidt franske kys, og og min hånd fandt ned til hendes fisse, som var sjaskvåd. Jeg kiggede spørgende på hende - og hun svarede: "jeg er stangliderlig!"

Fårrk mand, var jeg ikke tændt, så blev jeg det. Så gik vi ellers i gang med fransk, deep blow, og 69, inden jeg fik hende bakset om på ryggen, for at få min anale mission udført. På med gummi, en tur i fissen for at få lidt naturlig glidecreme på, og så ellers i røven med den eneøjet hævner. Jeg har været sammen med en del GP'er og til tider kan man dog godt være i tvivl om deres indlevelse. Simone hun vil bare have p.. og hun kan li' det, det er man slet ikke i tvivl om. Fuld knald i missionæren, samtidig med de store H-skåle sejlede rundt :P

Afslutningsvis, så røg jeg på ryggen, og Simone red mig ind til hævneren overgav sig. 

Pissegod PSE oplevelse.

Sted: 4/10 Rodet og lidt beskidt bolig, og jeg vil helst have fuldt blus på belysningen, og det var der ikke her.

Simone 8/10 Billederne er ikke af hende (ellers så er de noget gamle), og som nævnt i en anden tråd, så har hun lidt ekstra kg rundt om livet, som hun holder på plads med et "mavebælte" Men resten af                          hendes krop og hendes naturlige liderlighed opvejede det så rigeligt.

Gentagelse 10/10 kommer helt sikkert igen.

• 2 weeks later...
Skrevet

Helt enig i alle punkterne. Simone er sød, imødekommende og virkeligt tændt. Og hun tager gerne imod en fist :wub:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.