Hop til indhold
Citroen mand

Milena House of pleasure

Recommended Posts

Så fik jeg besøgt Milena i sidste uge, jeg har aldrig været i dette hus før, så det var jo lidt spændende.

Det ligger ikke særligt diskret, men jeg kom om aftenen, og bakkede bilen godt tilbage i indkørslen, så kunne der vel ikke være så mange som lagde mærke til den. Milena åbnede hurtigt døren, og jeg kom ind, hun var rimeligt pæn med tøj på, hun havde høje hæle, og en sort kjole som var meget kort, og åben i siderne.

Jeg havde kun taget kr. 600,00 med, så det begrænsede jo de vilde udskejelser en del, men jeg valgte at få dansk i en stilling, max 15 minutter.

Jeg blev lukket ind i hygge rummet, der var pænt og rent over alt, og der var en stor dejlig dobbelt seng.

Nu havde jeg jo en forventning om et HJ, for lige at få banditten på højkant, men sådan gik det ikke.

Milena kom ind i lokalet, hvor jeg nu var nøgen, hun smed det begrænsede tøj hun havde på, og jeg havde nu mulighed for at se herligheden, hun så dejlig ud, men hun havde nogel meget velsiddende silikone bryster, men hun havde været uheldig at få den hårde slags silikone i. Jeg er ikke ret meget til silikone bryster, så heller nogle små naturlige bryster. Men jeg må da sige at resten af kroppen var super, jeg mener hun fortalte mig at hun var lige godt de 30 år, hvilket passede meget godt.

Nu gik vi så igang, jeg blev lagt på sengen, hvor hun satte sig mellem mine ben, med en bøtte mandelolie, som hun smurte mine lår om min pik ind i, det var en dejlig behandling, og der kom hurtigt liv i banditten, nu tog hun et kondom i munden, det kom på, og til min store overraskelse begyndt hun at give mig rigtig dejlig fransk, se det havde jeg jo ikke regnet med, den fik den helt store tur, hun havde også bollerne inde i munden, og hun slikkede mig også på mellemkødet, det var virekligt dejligt.

Dette holdt jeg ikke til ret længe, så vi måtte skifte til det danske, så hende om på ryggen, og så fik hun den helt store tur.

Super oplevelse, hvor er det skønt når man får lidt mere end man regner med.

Billederne på EB passer meget godt med virkeligheden.

http://massage.side6.dk/hotblondine

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...