Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg har lige været i Middelfart og besøge    Camilla endnu en dejlig oplevelse  med en dejlig kvinde hun knepper godt og er god  til og sutte pik hun kan varmt anbefales og er et besøg være hun er en dejlig pige hun har annoncen på annonce light 

Skrevet
Niels hansen skrev, for 15 minutter siden:

Jeg har lige været i Middelfart og besøge    Camilla endnu en dejlig oplevelse  med en dejlig kvinde hun knepper godt og er god  til og sutte pik hun kan varmt anbefales og er et besøg være hun er en dejlig pige hun har annoncen på annonce light 

Gætter på, det er denne Camilla:

https://annoncelight.dk/showad/341255

Skrevet
Niels hansen skrev, for 4 timer siden:

Jeg kan ikke lige holde mig fra, at give en lille kommentar med på vejen. I sidste uge, skrev du også et indlæg med Camilla. Der sagde du, at vi skulle passe på hende og andre pæne ting.

Hvad er der lige sket, nu er der gået helt hulemand i den eller hvad? Det kunne nok være skrevet smukkere, hvis du mener det fra sidste uge. Bare lige et lille indspark.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.