Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har lige været i Middelfart og besøge    Camilla endnu en dejlig oplevelse  med en dejlig kvinde hun knepper godt og er god  til og sutte pik hun kan varmt anbefales og er et besøg være hun er en dejlig pige hun har annoncen på annonce light 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Niels hansen skrev, for 15 minutter siden:

Jeg har lige været i Middelfart og besøge    Camilla endnu en dejlig oplevelse  med en dejlig kvinde hun knepper godt og er god  til og sutte pik hun kan varmt anbefales og er et besøg være hun er en dejlig pige hun har annoncen på annonce light 

Gætter på, det er denne Camilla:

https://annoncelight.dk/showad/341255

Del dette indlæg


Link til indlæg
Niels hansen skrev, for 4 timer siden:

Jeg har lige været i Middelfart og besøge    Camilla endnu en dejlig oplevelse  med en dejlig kvinde hun knepper godt og er god  til og sutte pik hun kan varmt anbefales og er et besøg være hun er en dejlig pige hun har annoncen på annonce light 

Jeg kan ikke lige holde mig fra, at give en lille kommentar med på vejen. I sidste uge, skrev du også et indlæg med Camilla. Der sagde du, at vi skulle passe på hende og andre pæne ting.

Hvad er der lige sket, nu er der gået helt hulemand i den eller hvad? Det kunne nok være skrevet smukkere, hvis du mener det fra sidste uge. Bare lige et lille indspark.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...