Thomas.Pedersen 36 Skrevet 28. Oktober, 2013 Jeg er meget opsat på at finde ægte private piger, fremfor dem på klinik. Aller helst en studine (og ikke en af de mange 40 årlige der kalder sig studine for at lokke folk til). Men tanken om at der ikke er en bagmand der tager halvdelen af pengene synes jeg er tiltalende. Og med en ægte studine føler man også det går til et godt formål Så hvor finder man dem?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
g-lover 242 Skrevet 28. Oktober, 2013 Jeg er meget opsat på at finde ægte private piger, fremfor dem på klinik. Aller helst en studine (og ikke en af de mange 40 årlige der kalder sig studine for at lokke folk til). Men tanken om at der ikke er en bagmand der tager halvdelen af pengene synes jeg er tiltalende. Og med en ægte studine føler man også det går til et godt formål Så hvor finder man dem?? det gør du her: https://annoncelight.dk/analgudinden hun gør det totalt privat for sin egen fornøjelse.... hun læser ganske vist pt vrd siden at sit normale job, så studine er god nok, men det er de 32 år også så hun er ikke frisk fra gymnasiet men en voksen pige der virkelig er på :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 28. Oktober, 2013 Analgudinden er vildt overvurderet. En fluffy blondine med hambre priser! Desuden giver hun heller ikke superfransk. Kan man lide buttede blondiner er hun sikkert ok. En typisk proff som absolut ikke matcher det som der søges efter her! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg