Hop til indhold
OneSome

Bedste piger til første gang

Recommended Posts

donejohn skrev, for 52 minutter siden:

Tag en dansk. Så er du næsten 100% sikker på du får en der tager imod dig med lyst frem for nød.

Enig.

Dansk og "rutinerede" piger  (+25 år, ikke "debuterede". Syntes at du skal sige at det er din første gang. Det er vel altid "noget særligt", at huske tilbage på 

Redigeret af ppd

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lærke hos Pussy Galores kunne godt være pigen, du leder efter. Hendes alder står angivet til 30, hvilket jeg tror er helt sandt, og hun er også en ganske fiks, lille sag. Derudover er Lærke supersød, mild og virkelig fræk på samme tid. Hun har en rigtig indtagende personlighed.

Hun var bestemt ikke min første, men havde hun været, ville jeg helt sikkert ikke være blevet skræmt væk. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Roger Rabbit

Mit første besøg var hos Tiffany. Jeg havde på forhånd bestilt en time, og ved ankomsten til hendes daværende klinik, forklarede jeg min situation i korte vendinger. Det var hun helt med på, hvorefter hun stille og roligt begyndte at kysse mig, knapt min skjorte op, smide lidt tøj og så ellers op på sengen. Der var ro på g vi udviklede legen med lækre kærtegn, flere kys, dybe, oral til hende og til mig og så ellers dansk i flere stillinger. Det var fedt, og hun sparede ikke på tiden. Var der i op mod halvanden time. Jeg besøgte hende efterfølgende en del gange over et års tid.

Undervejs slog jeg et smut forbi Chantall. Tog også en time til at starte med, briefede hende ordentligt om, at jeg var nybegynder med få timer på lagenet og købesex. Det var en ligeså god oplevelse, og hende har jeg også besøgt adskillige gange efterhånden.

Så hvis du er til kvinder med charme, en masse erfaring og GFE, kan jeg på alle måder anbefale de to lækre damer. Mit drømmescenario er i øvrigt en trekant med de to :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for alle jeres gode forslag. Måske jeg lige bør skrive at når jeg tænker på mindre, er det < 165 cm høj.
Aller helst < 160 :-) 

Redigeret af OneSome

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Brunsviger
Timmer skrev, for 42 minutter siden:

Hun var en af mine første, kan varmt anbefales. Mega meget value for pengene. 

Ja hun er en stjerne!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej OneSome,

Så er du heldig at Babara Smile er lige kommet tilbage fra ferie. 
Hun er lige akkurat 160cm og 48 kg. Petit og mega god krop. Husk at fortælle at du er helt ny, respektere hendes regler og kommunikere hvad du ønsker osv.
så får du en himmelsk oplevelse. Der findes ikke en bedre start til den her verden en Barbara!! Ellers Happy hunting T

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...