Hop til indhold

Pigernes alder vs kundernes opfattelse af den

Featured Replies

Skrevet

Har lige (igen) læst et indlæg, hvor trådstarteren harcelerer over, at pigen var ældre end opgivet. Pigen havde opgivet sin alder til 42, trådstarter gættede på midt i 50'erne. Jeg synes det er en kedelig tendens, at man gætter pigens alder nok urealistisk højt. Skyldes det totalt manglende evne til at gætte en alder nogenlunde rigtigt, eller er det en tanke om at overdrivelse fremmer forståelsen?

Under alle omstændigheder efterlades læserne uden et realistisk grundlag at vurdere på.

Hvad er værst, pigernes tendens til at sætte alderen for lavt eller mændenes tendens til at sætte den (alt) for højt?

I øvrigt fylder enhver kvinde, der er 30+ 29 år hvert år! :D

Skrevet

Har lige (igen) læst et indlæg, hvor trådstarteren harcelerer over, at pigen var ældre end opgivet. Pigen havde opgivet sin alder til 42, trådstarter gættede på midt i 50'erne. Jeg synes det er en kedelig tendens, at man gætter pigens alder nok urealistisk højt. Skyldes det totalt manglende evne til at gætte en alder nogenlunde rigtigt, eller er det en tanke om at overdrivelse fremmer forståelsen? :D
Hvis en pige opgiver sin alder til 42 og hun viser sig at være midt i 50erne - er det vist ikke første gang, men hvis hun ellers er pæn, slank og velholdt er det ikke noget problem for mig.

Det er desværre ret udbredt i branchen at snyde med både alder og vægt og normalt ville jeg ikke gå efter en pige, der opgiver sin alder til f.eks 42, uden af have set et billede af hende først. Jeg kan godt lide en Milf, men søger man en på 35 - 40, er hun nok snarere 50 og søger man en på 25, idet man regner med hun så nok er 35 - ja så forsøger hun stadig at se ud, klæde sig og opføre sig som en på 25 :evil:

Godt vi har EG, så man kan få et mere realistisk indtryk af pigernes alder, selvom nogle af EG´s prøveassistenter også kan skyde noget forbi :evil: - alle har jo ikke samme erfaring mht. at vurdere pigernes alder - og nogle lader sig måske i kampens hede og den dunkle belysning, forlede til at ikke at være helt objektive :D

Skrevet

Det med alder er noget underligt noget. Really.

Ihvertfald for mig.

Jeg er aller-gladest for en pige i 30'ne. 40'ne er også OK. Slut 20'ne kan gå an. Det vil vel sige at jeg skal kigge efter dem midt i 20'ne for at ramme plet; altså, så er det lige i mit besøgs-span: slut 20'ne til engang i 40'ne.

Dem der er mere kræsne med alder end jeg, har det selvfølgelig sværere.

MEN MEN MEN alder betyder egentlig intet. Det er kemi. Og om pigerne er søde, dejlige og intelligente, der betyder noget for mig. Og jeg føler bare at det er ovennævnte aldre der passer bedst på den slags for mig. Og DER er jeg fandme kræsen ;)

Og jeg har egentlig intet problem med der bliver pyntet lidt på alderen, bare pigen er dejlig. Og det ved jeg godt jeg får tæsk for herinde, så bare kom an :D:D:D

tvr

Skrevet

... Jeg synes det er en kedelig tendens, at man gætter pigens alder nok urealistisk højt. Skyldes det totalt manglende evne til at gætte en alder nogenlunde rigtigt....
Altså, har jeg læst dette rigtigt???

Det kan da ikke lastes manden, at han gætter alderen forkert. Det kan derimod lastes pigen, at hun "underdriver" sin alder.

Jeg er selv elendig til at gætte den slags og er meget nødigt skråsikker på det område. Især thaipigers alder er umulig for mig at anslå blot nogenlunde, så jeg køber ikke den med, at det skulle være mig, der som sådan har et problem, når udgangspunktet er, at det er pigens (virkelige) alder, der er udløsende faktor.

Skrevet

Jamen hvad er ideen med at lyve om alderen - jeg undrer mig over at pigerne vil sætte sig i den situation, hvor de enten bliver vraget, eller ende med knalde mænd der tydeligvis er skuffede, men ikke havde modet til at gå igen.

Og ligesom pigerne bestemmer prisen på deres ydelser ( og kunder ikke bør prutte), ja så bestemmer kunderne altså over deres egne penge (og pigen må acceptere afvisning og kritik, hvis hun ikke kan leve op til det markedsførte).

Der er tydeligvis rigtig mange i branchen der lever højt på at mændene har svært ved at vende om i døren... selvom alarm-klokkerne hamrer løs.

Men der er jo også en del "top-piger" som kører en mere ærlig stil, og kan leve op til deres annoncer, både mht fysisk fremtoning og service - så det kan jo godt lade sig gøre ;) De piger har tydeligvis også mange stamkunder, og det får man næppe hvis kunden mest har lyst til at vende om i døren, eller føler sig "snydt" bagefter.

Skrevet

Iflg. en nylig samtale om dette emne, som jeg havde med en yndlingsgudinde, så er det nærmest kotume i branchen at skulle lyve sig 5-10 år ældre, også iblandt de glædespiger, der oven i købet direkte skriver "rigtig alder" i deres annoncering.

Mine forsøg på at overbevise hende om, at det i hendes alder og med hendes udseende overhovedet ikke er nødvendigt, blev ikke taget for gode varer....

(Hun er godt op i 30'erne, men stadig meget smuk og MEGET velholdt, hvilket i mine øjne gør hende tilhørende den måske allermest attraktive kvindegruppe, der findes!)

"Jeg tør simpelthen ikke lade være med at lyve lidt, når alle de andre også gør det!"

En besynderlig "regel"! :shock:

Eneste undtagelse er vel snart amatør skolepigerne på Annoncelight og co., hvor man har indtryk af, at nogle må lyve sig lidt ældre, for at det bliver lovligt.

Vh. Sidespringeren

Skrevet

En besynderlig "regel"! :shock:
Ja, en meget besynderlig "regel".

For jeg er stadig af den overbevisning, at der er en pige til enhver alder og (næsten) enhver tilbøjelighed.

Er det mon i virkeligheden sådan, at de piger, der lyver sig langt yngre, hellere vil have yngre gæster, end dem, der er nogenlunde alderssvarende eller ældre – selvom de ofte er mere købedygtige? Eller er det virkeligt sådan, at de annoncerer sig yngre for at få revl og krat ind?

Svindel og uærlighed er det under alle omstændigheder.

Skrevet

nu vi er omkring noget lignende hvor længe kan en evt pige så være "nystartet" ???? og er det virkelig et salgstrick der virker?

ikke umiddelbart for mig personligt

Skrevet

nu vi er omkring noget lignende hvor længe kan en evt pige så være "nystartet" ???? og er det virkelig et salgstrick der virker?

hvis nu pigen skifter adresse så er hun jo ny igen,osv osv :lol::lol: :lol:

Skrevet
  • Author

Det er vel det samme som, hvor mange gange om året supermarkedskæderne har fødselsdag!

Skrevet
  • Author

Selv om jeg nu modsiger mig selv, kommer der en beretning fra mit aller første besøg hos en glædespige.

Jeg var vel sidst i 20'erne eller først i 30'erne. Pigen opgav sin alder til 38. Da jeg så hende tænkte jeg, at hvis hun var 38, var jeg næppe over 15.

Det er dog ikke den oplevelse, der fik mig til at starte tråden, men på et tidspunkt var der en tråd, hvor nogle af deltagerne gik helt i selvsving over at byde en bestemt piges alder op - til sidst var hun nærmest den sidste overlevende fra Københavns brand... Det synes jeg ikke er i orden. Vi søger pigerne for en ydelse. De fleste afdem behandler os ordentligt - og vi skal under alle omstændigheder behandle pigerne ordentligt og med respekt!

Skrevet

Det burde være ligesom hos optikeren - at man får alderen i rabat :lol:

Eller kan man gætte pigens rigtige alder - er det hele gratis :lol:

Skrevet
Det burde være ligesom hos optikeren - at man får alderen i rabat :lol:
Det er vi gamle, senile fjolser her på St. Kødlyst helt enige om. Så skal vi jo ligefrem have penge af pigerne for at besøge dem i Skt. Syndestræde :lol: :lol:
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.