Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Syntes det er lidt svært at få "hul" igennem til hende - men ja, hun ser godt ud, hvis billederne er hendes

Skrevet

Hun skifter navn og billeder som vi andre skifter underbukser - er på Mona Lisa i Puggårdsgade noget af tiden ( har været… )

Billeder er nye i forhold til tidligere og ikke ægte - hun er 40+.

Eneste der går igen fra tidligere navneprofiler er selvros og telefonnummer…

Hams

Skrevet
PoulPik skrev, for 16 timer siden:

Hmmm 

Ingen der har mødt pigen?

Ser ud til Poul må slæbe pikken derned og tage en for holdet.

Skrevet

Der er IKKE pigen på billeder, hvilket også er antydet tidligere, selvom svar på sms er;

Ja, det er pigen. 

Adressen er også som beskrevet tidligere, og pigen er en buttet thai, som er sød nok, men lidt uengageret, og massage er ikke noget at skrive hjem om. 

1000kr for 30 min, som jo efterhånden er standard på mange thai klinikker

Skrevet
  • Author

Hvad med efter massagen hvordan var det? var det BJ uden?

Skrevet
NytilThai skrev, for 47 minutter siden:

Hvad med efter massagen hvordan var det? var det BJ uden?

Bj med, og ikke noget at skrive hjem om, jeg kommer ikke igen

• 1 month later...
Skrevet

Jeg mødte hende i Sorø.
Simpelwellness - Annoncelight
5 min. fra Sorø.St❤️ Åbent 9:00-20:00❤️Super kropmassage, erotiske massage - Annoncelight (https://annoncelight.dk/showad/352139)
Bemærk de 5 minutter fra stationen er busstationen inde i byen og ikke togstationen.

Jeg oplevede nem kontakt på SMS. 
Enig i det tidligere skrevne. Hun er minimum i slutningen af 30erne og om det er hende på billederne skal jeg ikke kune sige - men vægten er kraftigt forøget siden de blev taget. 
Grundet hendes gode humør og dejlige smil valgte jeg (desværre) at give det en chance :wacko:

Som med mutter på stedet, er det absolut ikke massagen der er i højsædet. Dog var der masser af pirring og leg - så jeg var klar til det hele da jeg skulle vende mig om efter 10 minutter. Hun havde spurgt om jeg ønskede b2b med hj - hvilket jeg i vildfarelsen også havde sagt ja tak til :wacko:
Der var dejligt varmt i rummet, med det medførte også at hus svedte ret kraftigt - så da hun efter et par minutters rykkeri spurgte om jeg ville have sex, takkede jeg endelig nej . Tænder ikke på en småtyk storsvedende pige.
Efter yderligere et par minutters rykkeri spurgte hun så hvad der skulle til for at jeg kunne komme - det skulle vist gå stærkt.
Jeg bad blot give et roligt hj - så skulle det nok ske. Til sidst lykkedes det mig at komme. Hende hurtigt i tøjet - og meddelte at det måtte være det for i dag.
Var ude på gaden efter 45 minutter. 

Gentagelse - nej tak.

Venligst NT

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.