Ja-mand 118 Skrevet 23. August, 2022 Over de sidste par uger er der kommet nogle annoncer fra Haderslev, som ellers ikke rigtigt har været på landkortet med steder. https://annoncelight.dk/showad/350340 Er det kun mig som synes denne ser lidt for god ud og noget siger fake pics? Lillemanden prøver dog at overbevise mig om at det skal vi daprøve Er der nogen som har været en tur ved denne GP og kan sige noget om oplevelse ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bigfoot 1059 Skrevet 23. August, 2022 Hvis jeg var dig, ville jeg tage en for holdet, hun ser sgu da sprød ud 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jyden1 9 Skrevet 23. August, 2022 Giv endelig lyd hvis du når forbi :) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MogensJ Skrevet 23. August, 2022 Ja, virker til der kommer 2 ungarske piger af gangen og derfor ryger de til Vejle. Hvis det er samme sted som de seneste piger, så er det centralt i byen omkring Føtex Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ja-mand 118 Skrevet 23. August, 2022 @MogensJ har du været forbi i sidste uge? Jeg lurede lidt på en af pigerne det også men slog ikke til Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MogensJ Skrevet 23. August, 2022 Skulle have besøgt hende Claudia der nu er i Vejle, men kiksede for mig. Mig bekendt ny adresse i byen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bolleman 122 Skrevet 23. August, 2022 Ja der der er åbenbart åbnet et nyt sted i Haderslev Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ja-mand 118 Skrevet 23. August, 2022 @MogensJ blot til info så du er informeret. giv gerne en anmeldelse hvis du tager afsted til hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg