Hop til indhold

Fuglebjerg vinder over Næstved

Featured Replies

Skrevet

Var ellers lige så glad, da jeg havde været hos Tanya i Næstved. Har fået massage mange steder, men hun var helt i top og ville være blevet min nye faste, HVIS ikke lige, at hun flyttede til Fuglebjerg ugen efter. Det er trods alt for langt at køre ekstra.

"man" kan vel godt være lidt nærrig med de gode man finder, men det er der jo (heller) ingen grund til når man er færdig :-)

Har tilmed fundet det nye link som en sidste tak for hendes gode behandling. Jeg har ingen økonomiske interesse.

https://annoncelight.dk/showad/272078

Eller, jeg tror bestemt det er der. Har jo ikke selv været der, men fik bare oplyst hun flyttede til Fuglebjerg.

Hun hedder Tanya og er lille, smuk, sød og smilende , giver FANTASTISK massage og slutter gerne af med et økoblæs til meget overkommelig pris.

Nyd hende :-)

Skrevet

Hejsa

Hvad gav du for massage og økoblæs ??

Mvh Mads

Skrevet
Straight38 skrev, den 23.8.2022 at 09:10:

Var ellers lige så glad, da jeg havde været hos Tanya i Næstved. Har fået massage mange steder, men hun var helt i top og ville være blevet min nye faste, HVIS ikke lige, at hun flyttede til Fuglebjerg ugen efter. Det er trods alt for langt at køre ekstra.

"man" kan vel godt være lidt nærrig med de gode man finder, men det er der jo (heller) ingen grund til når man er færdig :-)

Har tilmed fundet det nye link som en sidste tak for hendes gode behandling. Jeg har ingen økonomiske interesse.

https://annoncelight.dk/showad/272078

Eller, jeg tror bestemt det er der. Har jo ikke selv været der, men fik bare oplyst hun flyttede til Fuglebjerg.

Hun hedder Tanya og er lille, smuk, sød og smilende , giver FANTASTISK massage og slutter gerne af med et økoblæs til meget overkommelig pris.

Nyd hende :-)

Der er cirka 18 km fra Næstved til Fuglebjerg - det er ikke ret langt :D 

Skrevet
  • Author
nike10 skrev, den 23.8.2022 at 10:52:

Hejsa

Hvad gav du for massage og økoblæs ??

Mvh Mads

Priser varierer og vel også lidt an på kemi. Men det var helt klart i den billigste ende :-)  -og dertil super godt

Skrevet
Straight38 skrev, den 2.9.2022 at 09:58:

Priser varierer og vel også lidt an på kemi. Men det var helt klart i den billigste ende :-) -og dertil super godt

Jeg har kun oplevet samme pris de sidste år. Men til gengæld er der så lidt forskel på hvor meget der er med i pakken ad de FP jeg altid køber.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.