Hop til indhold

lonelyMommy (Herning )

Featured Replies

Skrevet

Hun bor i brande og du får nemt en aftale. Men hun har nogle praktiske udfordringer. Naturlig super fræk. 

Skrevet
MikkelRæv64 skrev, for 24 minutter siden:

Hun bor i brande og du får nemt en aftale. Men hun har nogle praktiske udfordringer. Naturlig super fræk. 

Hvad skulle du give for en aftale med hende ?

Skrevet
Shaker12 skrev, for 2 minutter siden:

Hvad skulle du give for en aftale med hende ?

Tilbød og gav 2000 men tror det kan fås billigere. Men pengene værd

Skrevet
MikkelRæv64 skrev, for 14 timer siden:

Tilbød og gav 2000 men tror det kan fås billigere. Men pengene værd

Jeg skal mødes med hende på fredag til 1500

Skrevet
matrix skrev, den 23.8.2022 at 12:55:

Jeg skal mødes med hende på fredag til 1500

Fik du dyppet snablen og hvordan gik det?

Skrevet
Pikken 69 skrev, for 13 timer siden:

Fik du dyppet snablen og hvordan gik det?

Nææ , som mange af SB, går de offline... hun har ikke været på i 3 dage..

Skrevet
matrix skrev, 1 time siden:

Det er en dårlig ide at laver aftaler flere dage ude i fremtiden. De bliver som regel ikke til noget. 

• 2 weeks later...
Skrevet
matrix skrev, den 27.8.2022 at 15:03:

Tror det er en "Brian/muhammed" som spilder vores tid.Korte svar og hver gang jeg spørger til adresse  lukker hun/han i som en østers!!Nu blokeret,gider ik spilde tid på så en afstumpet person.!Prøvet 3 gange nu...Gaabb!!

Skrevet
Pikken 69 skrev, for 59 minutter siden:

Tror det er en "Brian/muhammed" som spilder vores tid.Korte svar og hver gang jeg spørger til adresse  lukker hun/han i som en østers!!Nu blokeret,gider ik spilde tid på så en afstumpet person.!Prøvet 3 gange nu...Gaabb!!

ja, hun virker utrolig slow sløv..

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 year later...
Skrevet
MikkelRæv64 skrev, den 22/8/2022 at 21:35:

du skriver..: hun har nogle praktiske udfordringer.   kan du fortælle lidt mere..?   er hun fræk og lækker nok og med på noget...    hendes skriv er sku meget kort

Skrevet
Rømø skrev, for 5 timer siden:

du skriver..: hun har nogle praktiske udfordringer.   kan du fortælle lidt mere..?   er hun fræk og lækker nok og med på noget...    hendes skriv er sku meget kort

Nu er det over et år siden jeg besøgte hende

Jeg tror bare hun har gang i mange potentielle kunder og det kan være svære at holde rede på... 

Skrevet

Hun er reel nok. Dog har hun gang i mange forskellige og er enlig mor, så det kan være svært at få timingen til at passe…. 

Skrevet

Jeg har skrevet med hende over flere gange, dog uden at det nogensinde har lykkedes at møde hende...  sidst jeg skrev med hende kunne hun kun i formiddags timerne, da det er der hendes barn er i dagpleje..  jeg har set hendes billeder og hun er hamrende lækker så gad nu godt det kunne lade sig gøre men ved ikke om jeg vil blive ved med at prøve. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.