Hop til indhold

Recommended Posts

Hej venner.

Jeg har forgæves forsøgt at få en pris over telefonen hos denne, men beskeden er, at jeg skal komme og så kan vi snakke. Nu kører jeg ikke næsten 1 time til et sted uden at vide, hvad jeg kan få og hvad det koster. Havde I ikke gjort det samme og fundet en anden, hvor man kan få klar besked og forventningsafstemme inden møde? https://annoncelight.dk/showad/350275 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Titommeren skrev, for 28 minutter siden:

Hej venner.

Jeg har forgæves forsøgt at få en pris over telefonen hos denne, men beskeden er, at jeg skal komme og så kan vi snakke. Nu kører jeg ikke næsten 1 time til et sted uden at vide, hvad jeg kan få og hvad det koster. Havde I ikke gjort det samme og fundet en anden, hvor man kan få klar besked og forventningsafstemme inden møde? https://annoncelight.dk/showad/350275 

Det lyder da lidt underligt. Hvorfor vil hun ikke snakke pris før du kommer? Tilbyder hun mere end blot massage?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg ville sige til hende at jeg ikke vil bruge en times transport hver vej hvis ikke jeg ved hvad jeg kan få og til hvilken pris. Hvis ikke hun oplyse det så ville jeg fortælle at hun går glip af handlen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Turen gik til Ulsted...Og det er laaaaang ude på landet, der kan man ihvertfald være diskret hvis man har brug for det.

Blev modtaget af en sød smilende kvinde, smuk læbestift, omkring 40 år, erotisk buttet. Snak saglig..

Havde bestilt en times massage, havde spurgt om hun kunne give en hård massage... Det kunne hun.

Det kunne jeg godt prøve igen..Meen, der er lang fra Ålborg...

Og inden jeg får næste spørgsmål, jeg fik kun massage, og spurgte ikke om andet.

https://annoncelight.dk/showad/350275

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besluttede mig for, at køre til Ulsted og se, hvad der skete. Ingen problem at få en aftale og adressen. Stedet er ude på landet og det ligner en losseplads. Pigen på omkring 40 stod smilende i døren. En lille tyk sag uden at være fed og absolut ikke i sexet tøj. Jeg tog 400 kr. frem for en times massage og spurgte, om man kunne købe ekstra. Jeg kunne få et handjob til 300 kr. ekstra og sagde ja tak. Der lød ikke til at være andre muligheder. Fin massagebrix med hul til næsen, så den ikke er poppet ud i nakken, når man skal vende sig om. Massagen var nogenlunde uden at være prangende, men ret irriterende, at hun sms’er og taler i telefon midt i det hele. Det er sgu respektløst overfor kunden. Det skete flere gange. Undervejs var der INTET sjov med lige at strejfe pikken eller andet, så man kunne glæde sig til et gedigent handjob. Da hun kom til denne tid var det en meget halvhjertet indsats og den skulle bare køres færdigt så hurtigt som muligt. Ingen aftørring af olie eller tilbud om bad bagefter. Hun brokkede sig over, at der ikke kom kunder nok, men ville ikke sætte billeder på annoncen, selvom jeg sagde, at mange mænd gerne vil se et billede. Jeg tror ikke, det bliver en succes for hende der udenfor Ulsted med den indstilling hun har til det hele, selvom hun er en flink pige at snakke med. Jeg kommer desværre ikke igen…

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...