Hop til indhold
Guest Sportstossen

Tak for denne gang :-)

Recommended Posts

Guest Sportstossen

Takker for denne gang, min økonomi er simpelthen ikke til denne dyre hobby pt, især ikke med pigernes pris stigninger og den høje inflation, det rækker en middelmådig indkomst ikke til ;-) 

Vil blot sige tak for de gode debatter og undskylder til dem jeg har trådt over tæerne, indrømmer jeg godt kan være lidt hård i filten indimellem, det beklager jeg .

Ha det godt alle EG brugere, kan være vi skrives en anden god gang .

Redigeret af Sportstossen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sportstossen skrev, for 28 minutter siden:

Takker for denne gang, min økonomi er simpelthen ikke til denne dyre hobby pt, især ikke med pigernes pris stigninger og den høje inflation, det rækker en middelmådig indkomst ikke til ;-) 

Vil blot sige tak for de gode debatter og undskylder til dem jeg har trådt over tæerne, indrømmer jeg godt kan være lidt hård i filten indimellem, det beklager jeg .

Nooooo...

Kan du ikke bare gøre det hver 3.-4. måned og resten af tiden her? :

https://sxyprn.net/

Ærgeligt når folk forsvinder..:(

Redigeret af ppd

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kammerherre

Jeg har da også overvejet om det er tid til at sige farvel, der er blevet længere mellem mine GP besøg, synes også det er for dyrt, men alle er ramt af inflationen og alt andet stiger jo også, bliver nok hængende lidt endnu.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Kammerherre skrev, for 25 minutter siden:

alt andet stiger jo også

Ja, selv potensen :biggrin:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sportstossen skrev, for 3 timer siden:

Handler jeg de rigtige steder? For jeg synes ikke pigernes priser er steget?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der kan ikke være råd til det hele…..

Derfor har jeg skåret udgifterne til hurlumhej pigerne fra, for at få råd til abonnementet på EG. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...