Guest Sportstossen Skrevet 22. August, 2022 (edited) Takker for denne gang, min økonomi er simpelthen ikke til denne dyre hobby pt, især ikke med pigernes pris stigninger og den høje inflation, det rækker en middelmådig indkomst ikke til Vil blot sige tak for de gode debatter og undskylder til dem jeg har trådt over tæerne, indrømmer jeg godt kan være lidt hård i filten indimellem, det beklager jeg . Ha det godt alle EG brugere, kan være vi skrives en anden god gang . Redigeret 22. August, 2022 af Sportstossen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StevyC 47 Skrevet 22. August, 2022 Bliv dog hængene og sæt lås på læderlappen ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 22. August, 2022 (edited) Sportstossen skrev, for 28 minutter siden: Takker for denne gang, min økonomi er simpelthen ikke til denne dyre hobby pt, især ikke med pigernes pris stigninger og den høje inflation, det rækker en middelmådig indkomst ikke til Vil blot sige tak for de gode debatter og undskylder til dem jeg har trådt over tæerne, indrømmer jeg godt kan være lidt hård i filten indimellem, det beklager jeg . Ha det godt alle EG brugere, kan være vi skrives en anden god gang . Nooooo... Kan du ikke bare gøre det hver 3.-4. måned og resten af tiden her? : https://sxyprn.net/ Ærgeligt når folk forsvinder.. Redigeret 22. August, 2022 af ppd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kammerherre Skrevet 22. August, 2022 Jeg har da også overvejet om det er tid til at sige farvel, der er blevet længere mellem mine GP besøg, synes også det er for dyrt, men alle er ramt af inflationen og alt andet stiger jo også, bliver nok hængende lidt endnu. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 22. August, 2022 Kammerherre skrev, for 25 minutter siden: alt andet stiger jo også Ja, selv potensen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
John41 934 Skrevet 22. August, 2022 Guest Sportstossen skrev, for 3 timer siden: Takker for denne gang, min økonomi er simpelthen ikke til denne dyre hobby pt, især ikke med pigernes pris stigninger og den høje inflation, det rækker en middelmådig indkomst ikke til Vil blot sige tak for de gode debatter og undskylder til dem jeg har trådt over tæerne, indrømmer jeg godt kan være lidt hård i filten indimellem, det beklager jeg . Ha det godt alle EG brugere, kan være vi skrives en anden god gang . Handler jeg de rigtige steder? For jeg synes ikke pigernes priser er steget? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 22. August, 2022 Der kan ikke være råd til det hele….. Derfor har jeg skåret udgifterne til hurlumhej pigerne fra, for at få råd til abonnementet på EG. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg