Hop til indhold
Sweet

Chatten ustabil

Recommended Posts

Vi som bruger chatten aktivt har en fornemmelse af at mange beskeder ikke kommer frem til modtageren. Nu har jeg siddet til aften med to chatvinduer side om side, og når det er slemt så er det faktisk omkring hver 10. besked der droppes, og der er forskelligheder i de to vinduer, således at en brugers besked kan nå frem til en modtager men ikke en anden.

Så samtaler giver ikke altid mening på grund af dette, og folk kan sidde og føle sig ignorerede når beskederne ikke kommer frem. Hvis det er muligt så vær sød admin at finde en anden chat der kan bruges. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Og mig som bare troede at i ikke kunne lide mig......... :cry: eller..... måske er det her bare en tråd i har aftalt at oprette for at skjule at i ikke gider at chatte med mig og nu giver i teknikken skylden...... hmmmmm :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og mig som bare troede at i ikke kunne lide mig......... :cry: eller..... måske er det her bare en tråd i har aftalt at oprette for at skjule at i ikke gider at chatte med mig og nu giver i teknikken skylden...... hmmmmm :lol:

Hihihhi... strammer sølvpapirs-hatten, Sisse :lol::lol: :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har prøvet at ændre lidt på nogle indstillinger, og her i løbet af natten har jeg aktiv på chatten i omkring 5 timer, og det virker ikke til der er blevet tabt nogle beskeder.

Men lad mig høre om i oplever nogle problemer, når der kommer lidt flere brugere online på chatten på samme tid.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er stadig et problem Admin. Det bliver ligeså stille værre og værre. Man bliver smidt af.. kan ikke skrive beskeder og beskeder bliver spist... det er ligesom den gamle chat bare værre. En gang imellem er det ok.. men det har været et problem længe

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ikke bare chatten, der har været ustabil - jeg har idag siddet og lavet et par indlæg - og når jeg så har villet sende dem - skal jeg logge på endnu engang og mine indlæg er gået fløjten - jeg har heller ikke kunnet bruge like-funktionen :evil:

Måske har det noget med stormen at gøre?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, selve siden fungerer langsomt. Af og til må jeg trykke på browserens tilbage-knap, før der sker noget.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvilken browser bruger I?

Jeg oplever de mærkeligste ting fra IE, men når jeg så logger mig på fra Google Chome, så kører det hele normalt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er som regel på med Firefox, men har også forsøgt med både Safari og Chrome, og det ændrer ikke noget.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes, at maskineriet også i aften (kl 22.10) kører langsomt. Jeg bruger Firefox på Mac Book Pro.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, den er helt gal... chatten er gået totalt amok, og selve EG spander også. Jeg fik følgende fejlmedd.:

Resource Limit Is Reached

The website is temporarily unable to service your request as it exceeded resource limit. Please try again later.

Apache/2.4.6 (Unix) OpenSSL/1.0.0-fips mod_bwlimited/1.4 Server at www.eroguide.dk Port 80

og i chatten, får vi hele tiden følgende medd.:

(22:12:16) ChatBot: FEJL: Status for forbindelse. 508

Håber det kan hjælpe til at opklre hvad der foregår

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, den er helt gal... chatten er gået totalt amok, og selve EG spander også. Jeg fik følgende fejlmedd.:

Resource Limit Is Reached

The website is temporarily unable to service your request as it exceeded resource limit. Please try again later.

Apache/2.4.6 (Unix) OpenSSL/1.0.0-fips mod_bwlimited/1.4 Server at http://www.eroguide.dk Port 80

og i chatten, får vi hele tiden følgende medd.:

(22:12:16) ChatBot: FEJL: Status for forbindelse. 508

Håber det kan hjælpe til at opklre hvad der foregår

me too

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...