Hop til indhold

Lady Sophia larou

Featured Replies

• 1 month later...
Skrevet

Jeg har været forbi en enkelt gang, og det var fantastisk. Jeg ville rigtig gerne en gentagelse, men prisen er lidt for vild for mig efterhånden. Hun er superlækker, lokalerne ligeså og det virker som om hun virkelig nyder, hvad hun gør. Men priserne gør, at jeg desværre ikke har muligheden.

• 5 months later...
  • 1 year later...
Skrevet

Pris og kvalitet hænger ikke altid sammen.

• 2 weeks later...
Skrevet

Kender ikke hendes priser i 2024. For år tilbage besøgte jeg hende i hendes meget fine lokaler på Christianshavn. Dengang var det i den dyre ende.

Synes hun var okay, men hendes egen selvopfattelse er stærkt overvurderet, hvilket måske afspejler sig i hendes priser.

-HCK

• 2 weeks later...
  • 1 month later...
Skrevet
HCK skrev, den 16.10.2024 at 20:34:

Kender ikke hendes priser i 2024. For år tilbage besøgte jeg hende i hendes meget fine lokaler på Christianshavn. Dengang var det i den dyre ende.

Synes hun var okay, men hendes egen selvopfattelse er stærkt overvurderet, hvilket måske afspejler sig i hendes priser.

-HCK

Hvorfor ikke bare erkende, at hun car et niveau over dit - hun er da super til en fair pris.

Redigeret af xxod75

Skrevet
xxod75 skrev, for 1 time siden:

Hvorfor ikke bare erkende, at hun car et niveau over dit - hun er da super til en fair pris.

Begynder du nu igen!

Redigeret af IFØ
Blander to ting sammen

Skrevet
IFØ skrev, den 7.12.2024 at 18:35:

Begynder du nu igen!

Nå.

Skrevet

Lady Sophias priser er helt sikkert i den høje ende. Men efter min mening er hun alle pengene værd. Jeg har haft nogle fantastiske oplevelser hos hende, og ville komme der meget oftere - hvis jeg havde råd til det.

• 3 months later...
Skrevet

Totalt "overrated". 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.