wilson 51 Skrevet 21. August, 2022 Mange kender adressen i Åbenrå. Der har været massageklinik der i mange år, men desværre de senere år har kvaliteten været ringe og selvv om der altid stod "nye piger", så var der flere gange hvor jeg var forbi kun den "temmelig ældre " indehaver. Nu var jeg forbi i sidste uge, fordi der var kommet ny annonce (og stedet er geografisk vvelegnet for mig, så det ville være godt, hvis der nu var god service. Jeg fik en times massage af den nye indehaver TOY. Og det var rigtig godt. Hun fortalte at hun havde arbejdet på hospital i Thailand og dermed havde en lang uddannelse. Hendes massage var fantastisk, hvis man ønsker en massage som kan hjælpe med ømme punkter og dårlige steder. Hun vender gang på gang tilbage til disse steder så ømheden forsvinder. Hun tilbyder kun massage. Intet andet. Men det kan meget anbefales. 1 time: 400 kr. Der er en anden pige på stedet som tilbyder fuld pakke. Og som Toy siger også giver god massage. Hende har jeg ikke prøvet endnu...ja ja skal nok Men til massage kan Toy anbefales. Når nu stedet har haft et dårligt ry, så synes jeg kun det er fair at oplyse at nu er der kvalitet.Hun er der kun eftermiddag og aften. Ring og spørg https://annoncelight.dk/showad/344730 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mrXX 20 Skrevet 28. August, 2022 Tak dejlig at høre der sker noget i Åbenrå igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ole40 27 Skrevet 1. September, 2022 Hende på billedet er det toy? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hektorprosess 61 Skrevet 18. September, 2022 TOY kan også andet end kun massage!! Jeg har fået en dejlig aften med massage, og andet godt. Hun har en dejlig indlevelse, og nyder at der også bliver hygget lidt om hendes krop. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
wilson 51 Skrevet 20. Oktober, 2022 Tror det har vaeret en anden thai, der ogsaa er paa adressen! Var hos Toy i sidste uge og fik massage / igen ret haardt, men effektivt. Hun maerker hvor der er problemer og vender hele tiden tilbage til de steder.. M<en igen sagde hun at hun kun tilbyder massage, maaske et HJ... Til gengaeld var jeg hos den nye thai pige Pink. Det er hendes billeder der er paa annoncen nu. Let buttet m,ed dejlige bryster. Lige noget for mig. De tynde kvinder er ikke helt mig. Men en god pirrende massage og glimrende sex bagefter. Hun nyder at blive slikket og red mig med stor nydelse selv... Hun sagde hun er der kun tilbegyndelsen af november... saa Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sydjysk Grisling 19 Skrevet 21. Oktober, 2022 wilson skrev, for 14 timer siden: Til gengaeld var jeg hos den nye thai pige Pink. Det er hendes billeder der er paa annoncen nu. Hvilken annonce ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
wilson 51 Skrevet 21. Oktober, 2022 Sorry .. manglede linket https://annoncelight.dk/showad/344730 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg