TYR1975 32 Skrevet 21. August, 2022 Nanna fra chabba massage tæt ved Ringgaden er der nogle der ved hvor hun er kommet hen? Jeg ringede for at bestille tid er kommet fast vede hende, men fik afvide af "ny" pige at hun var blevet fyret Og hun er bare den bedste til at løsne min nakke op og har det dejligste humør Så jeg vil sætte stor pris på hvis nogle har oplysninger om hvor hun kan besøges nu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 21. August, 2022 TYR1975 skrev, for 7 minutter siden: Nanna fra chabba massage tæt ved Ringgaden er der nogle der ved hvor hun er kommet hen? Jeg ringede for at bestille tid er kommet fast vede hende, men fik afvide af "ny" pige at hun var blevet fyret Og hun er bare den bedste til at løsne min nakke op og har det dejligste humør Så jeg vil sætte stor pris på hvis nogle har oplysninger om hvor hun kan besøges nu Spørg ved Puangmalai i Teglværksgade. Der er hendes fotos stadig på annoncen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg