Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Link:

https://annoncelight.dk/showad/331504

Opdagede lige at denne lille skønhed var tilbage, i Århus, så et lille visit var Uundgåeligt :)

Alderen vil jeg sige passer rimelig godt, og kroppen er immervæk skøn og berøringsvenligt, ungdommeligt glat. Brysterne er hjulpet lidt på vej, men stadig dejlige at røre, slikke og kysse på. Hun er serviceminded, smilende og på ingen måde fraværende på nogen måde.

Vi lagde ud med en lille massage af ryggen, hvor hun kunne få lov til at pirre mig lidt, og da jeg ikke kunne vente mere, så vendte jeg mig om, vel vidende at hun giver det bedste blowjob jeg har prøvet hos en glædelsespige i hele Århus, og vi fik hende lige vendt om til en 69'er i flere skønne minutter, inden vi lige tog en swingdom med hætten på. Jeg holdte dog ikke særlig længe denne gang, da jeg i forvejen op til besøget har været lidt for tændt.

Men hun er bestemt besøget værd og håber at se hende igen inden længe.

Så drenge.... vær nu gode ved hende, så hun vil priotere Århus oftere end andre byer :)

Skrevet

Bestemt enig. Rida er en sød pige der leverer hver gang jeg har været forbi. 

Skrevet

Hej,

Hvor i Aarhus er vi ca. henne? Og hvad er prisniveauet? Formoder mega er muligt?

Tak,

NN

Skrevet
  • Author
NN 8000 skrev, 1 time siden:

Hej,

Hvor i Aarhus er vi ca. henne? Og hvad er prisniveauet? Formoder mega er muligt?

Tak,

NN

Cristiansbjerg området, priserne er efter de sædvanlige Århus priser, dog ved jeg ikke om hun tilbyder mega, men kontakt og spørg evt.

• 3 months later...
Skrevet

Jeg synes hun er 26 år hvert år i annoncen. jeg er bleven gammel, men der er hun ikke :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.