Hop til indhold

Yuuna, hold jer væk! 0/10

Featured Replies

Skrevet

Er lige kommet hjem fra en usædvanligt dårlig oplevelse:

Jeg kan godt lide asiatere med små numser, og hende her tilbyder oven i købet analsex, derfor bookede jeg en tid hos Yuuna. https://annoncelight.dk/showad/350124

Vi aftalte 45 minutte med anal til 1600 kr over sms. Ingen problemer med at få en aftale i stand.

Da jeg ankom blev jeg mødt af en kvinde der var 20+ år ældre end hendes billeder, hvis de da overhovedet var af hende. Nå, stadig en pæn pige, dog noget buttet sammenlignet med billederne. Vi hilste på hinanden og bekræftede vores aftale igen. Hun hev mine bukser ned og inspiserede min pik i forhold til om den var for stor til anal. Frisk start, tænkte jeg. Ingen problemer der, da jeg er lidt under gennemsnittet. Hun viste mig hen til sengen, gummi på drengen og så 3 minutters intenst blowjob, fint, dog lidt for meget tænder. Og herfra gik det stejlt ned ad bakke.

"Why you no come?" spurgte hun. Jeg gjorde opmærksom på at jeg havde købt 45 minutter, ikke 3. Vi skiftede til missionær. Hun bad mig være forsigtig, hvilket jeg selvfølgelig var. Bollede hende langsomt et minuts tid, hvor efter hun spurgte igen "Why you no come?". Det her er et maraton, ikke en sprint, ellers havde jeg ikke købt 45 minutter svarede jeg. Satte farten lidt op hvorefter hun bremsede mig og vi skiftede til doggy. Tog fissen igen et par minutter. Hun fandt telefonen frem og begyndte at sms'e imens. Jeg stoppede og bad om mine penge tilbage og påpegede at hun ikke var tilstede. "No money back!" svarede hun. Det havde jeg heller ikke forventet, men det fik hende til at vågne lidt op og lægge telefonen væk. Vi fortsatte lidt, hvorefter hun igen spurgte "Why you no come?". "Ok, anal now" sagde jeg da jeg nu var ret irriteret. Hun smurte sit røvhul, og sagde at hun var klar. Jeg førte dilleren hen, men hun ville gerne guide den i mål. Helt okay, bortset fra at hun ikke kunne ramme. Efter et par forsøg, der slet ikke var i nærheden af hullet, klagede hun over at min pik var for stor. Hvilket den ikke er. "Let me do it" svarede jeg. "No! no! no!" sagde hun, og vendte rundt til missionær. [bandeord]. Jeg tog hendes fisse igen stille og roligt. Efter 2 minutter spurgte hun fandme igen.. "Why you no come?". Jeg ignorerede hende, tog hendes ben op på mine skuldre og gav den fuld smadder. Jeg var lige ved at komme da hun stoppede mig, spurgte "Why you no come? Are you drunk?". Det var jeg ikke. Hun er åbenbart ikke vandt til fyre der kan klare mere end 5 minutter. Hun spurgte om blow uden gummi var okay i stedet. Fint nok, nu skulle den her katastrofe bare overståes. Hun suttede et minuts tid hvorefter hun spurgte igen "Why you no come?". Hun bad mig spille den af imens hun suttede på mine løg. Jeg kom, men at bruge 1600 kr for at spille den af på mig selv når venstre hånd gør det ganske gratis, er ikke okay i min optik. Da der stadig var 25 minutter tilbage af vores aftale, bad jeg om massage resten af tiden.

Spar jeres penge drenge og hold jer langt væk fra Yuuna. 0/10.

https://annoncelight.dk/showad/350124

Skrevet

Hold kæft en dårlig oplevelse, det må have været. Tusind tak for, at du deler, så vi andre ikke skal opleve det samme…

Skrevet

1000 tak til Jerndiller. Har selv haft kig på hende, men jeg synes sgu, at der er en større flok af ligesindede asiatiske kvinder med lidt for "model" agtige kvinder, og der synes ikke at være en enste af dem som passer til beskrivelsen.

Vend om i døren og skriv en anmeldelse, der er sgu ikke andet at gøre.

Skrevet

Tak for tippet, havde ellers hende i sigtekortet 

Skrevet

Træls oplevelse,

vend om i døren næste gang. Kan ikke huske mange oplevelser hvor det blev godt hvis pigen ikke var den på billederne

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.