Hop til indhold

Nannas hjørne

Featured Replies

Skrevet

God aften...

Er der nogen der ved om Nanna er stoppet, lang tid siden jeg har set en annonce fra hende...

Skrevet

Mange har spurgt efter hende, og så vidt jeg har forstået  så er hun færdig med sin uddannelse og ja jeg vil nok skyde hende til at være stoppet. Hvis ikke hun giver lyd fra sig, så må vi jo nok konkludere at hun er stoppet som gp

Redigeret af Gabbana

• 3 weeks later...
Skrevet

Var på AL for første gagn i lang tid, og så at Nannas Hjøren havde en annonce. Fik hurtigt booket et møde og det blev som altid en fantastisk omgang.

Skrevet

Så mange tråde om mig.. nu tager jeg bare den seneste som efterlyste mig.  

Kære alle sammen. Der er ikke noget stort mysterium eller dramatiske beslutninger om at stoppe eller gå i gang igen. 

Mit liv har været fyldt op. Mest af alt af gode ting, hvis jeg selv skal sige det, men et eller andet måtte ryge i svinget. Jeg var syg et par gange i foråret (bare influenza), hvor jeg måtte aflyse mine planlagte besøg. Derefter fik jeg travlt. Så kom sommeren med alt hvad den indebærer af planer, og jeg valgte at kigge på tiden igen derefter. 

Jeg har ikke meldt noget ud til nogen af mine stamgæster, mest af alt fordi jeg ikke havde besluttet noget, så hvad var der at melde ud? Jeg har aldrig haft en fast vagtplan eller forpligtet mig til en bestemt kadence, men altid bare gjort mit bedste for at forsøge at finde tid til bijobbet ind imellem. 

Mht. EG havde jeg i forvejen skruet ned på min deltagelse herinde, og det var naturligt at lægge til side i den periode, hvor jeg ikke arbejdede. Det ligger der heller ikke så meget i, jeg har skruet ned for adskillige sociale medier, for at fokusere på livet andre steder :)  

Nu har jeg arbejdet et par dage, og det har været skønt og dejligt. Det betyder ikke at jeg begynder at komme hver måned igen. Måske gør jeg, måske gør jeg ikke. Jeg har lovet mig selv at gøre det, når det føles rigtigt og ikke bliver noget, jeg kæmper for at presse ind i kalenderen. EG forbliver nok på pause det næste stykke tid. Måske titter jeg lige ind i dag for at svare på dette opslag, men ellers tror jeg, at jeg hopper ud igen. 

Jeg håber at I alle sammen har haft en dejlig sommer og nyder livet <3

Skrevet

Kære @Nannas Hjørne

Det lyder rigtigt fornuftigt, jeg tjekker dog alligevel jævnligt for at se om vi fra djævleøen er heldige:wub:

Jeg tænker stadig tilbage på vores møder med fryd og et skummelt smil :rolleyes:

Kærligst

Hans

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.