Hop til indhold
volvodrengen

store massage rum med godt lys, hvor ???

Recommended Posts

Ja som overskriften efterlyser, er det det jeg søger, stedet skal min. Give handjob, og helst ligge i jylland.

Grunden til disse behov er vel som man nok kan tænke sig, at man kan se hvad der foregår ordenligt, synes de fleste steder virker mørke, ville være rart at kunne kigge med når hun leger med banditten :-)

Eller er det kun mig der har det sådan ?

Håber steder som disse findes

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Forstår ikke det med mørke rum. Jeg har aldrig oplevet dem. Ok der er ikke lys som på en Xfaktor udsendelse. Dog mere end nok til jeg kan se farverne på alt, selv den smukke lyserøde :P og det kræver da noget lys. Hvor pokker oplever i de der mørke kældre?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, jeg forstår sådan set heller ikke problemet. Jeg har ikke erfaringer med, at det er så mørkt, at man hverken kan se det ene eller "den anden" :? Men hvem vil for øvrigt ligge badet i lys, når man får en sensuel massage. I kender vel alle situationen, hvor en super lækker massøse giver den bedste massage i en lettere dunkel belysning. herligt, ikke ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det rette belysnings niveau er vist forskelligt fra person til person...

jeg har selv været i nogle ret mørke rum, men som andre siger, så hellere lidt belysning end en knald skarp pære lige i øjnene, når man ligger og kigger op i loftet :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Til Volvodrengen. Jeg vil godt lige tilbage til dit startindlæg igen. Umiddelbart så spørger du jo bare pænt til store rum med godt lys. Og så kommer vi andre med bemærkninger om, at vi ikke selv kan forestille os badet i lys, når vi får massage. Generelt så er det min erfaring, her i København ihvertfald, at der er en passende belysning, de steder jeg besøger.

Nu ved jeg så ikke lige, om du kender de steder, jeg nævner, men det gør måske andre her i København, men steder som Siam-Elephant, Ban Na, Siri-Hørsholm, Asia Thai wellness og Wandee Wellness har en dejlig intim og behagelig belysning.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor i Jylland ?

Ja som overskriften efterlyser, er det det jeg søger, stedet skal min. Give handjob, og helst ligge i jylland.

Grunden til disse behov er vel som man nok kan tænke sig, at man kan se hvad der foregår ordenligt, synes de fleste steder virker mørke, ville være rart at kunne kigge med når hun leger med banditten :-)

Eller er det kun mig der har det sådan ?

Håber steder som disse findes

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja som overskriften efterlyser, er det det jeg søger, stedet skal min. Give handjob, og helst ligge i jylland.

Grunden til disse behov er vel som man nok kan tænke sig, at man kan se hvad der foregår ordenligt, synes de fleste steder virker mørke, ville være rart at kunne kigge med når hun leger med banditten :-)

Eller er det kun mig der har det sådan ?

Håber steder som disse findes

Langt de fleste steder har de mulighed for at regulere på lysstyrken, dels med lysdæmper,

eller ved at tænde/slukke ekstra lamper.

Er det for mørket er det vel bare at bede om noget mere lys, det plejer jeg at gøre.

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for indput, jeg må til tørring eller bede om at de tænder lyset, det havde jeg ikke lige tænkt over, er det helt okay at spørge om mere lys ?, tænkte om andre end ovenstående har spurgt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Volvodrengen. Du må til Tørring, skriver du - er det ikke en by ? ;) Never mind.

Jeg vil synes, at det er ok at bede om det lys, som du ønsker, hvis det altså kan lade sig gøre - uden at det kommer til at ligne et forhør.

Jeg har netop oplevet en rigtig dejlig og afslappende massage hos en af de klinikker, som jeg nævnte tidligere. Det var pirrende, samtidig med at jeg godt kunne se, hvad der foregik, i stearinlysets skær, men jeg var da også ved at falde i søvn af bare velvære - lige indtil ....

Så jeg synes du skal bede om det, du har behov for, alternativt besøge dem, som opfylder dine ønsker. Det er muligt, tror jeg.

Held og lykke

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...