Hop til indhold

Riga Letland

Featured Replies

Skrevet

Jeg skal en tur til Riga og har søgt lidt rundt men det er svært lige og finde noget. Er der nogen som har nogle fif hvor jeg skal gå hen for god massage med mere og nogle bar eller steder hvor man kan få hele pakken. 
alt er velkommen.

Skrevet

Sidst jeg var i Riga gik jeg tilbage til mit hotel og en sød pige bød sig til midt på strøget.. det blev vist 140 EUR..

Ellers er der en bar i flere etager også midt på deres strøg hvor man kan købe små flasker champagne.. mest piger fra Albanien. 

Det er ikke så svært derovre..

God tur

Skrevet
  • Author
Gentleman73 skrev, 1 time siden:

Sidst jeg var i Riga gik jeg tilbage til mit hotel og en sød pige bød sig til midt på strøget.. det blev vist 140 EUR..

Ellers er der en bar i flere etager også midt på deres strøg hvor man kan købe små flasker champagne.. mest piger fra Albanien. 

Det er ikke så svært derovre..

God tur

Det lyder som det kan blive en god tur for mig og 140EUR er da en fin pris.

Tak for du ville dele dine oplysninger.

Skrevet
Sven-sved skrev, for 5 timer siden:

Det lyder som det kan blive en god tur for mig og 140EUR er da en fin pris.

Tak for du ville dele dine oplysninger.

Hej

Jeg ved godt, at wikisexguide er temmeligt langt fra at være opdateret - Desværre - Men prøv lige at se hvad de skriver om Riga. Det er nærmest én stor advarsel :(

@Gentleman73

Hvornår var dit besøg i Riga, cirka? Wikisexguide fraråder decideret Riga som sexdestination, men kunne du måske konkretisere den aktuelle situation lidt mere? Tak :)

VH Sisseck

Skrevet
  • Author
Guest Sisseck skrev, for 10 timer siden:

Hej

Jeg ved godt, at wikisexguide er temmeligt langt fra at være opdateret - Desværre - Men prøv lige at se hvad de skriver om Riga. Det er nærmest én stor advarsel :(

@Gentleman73

Hvornår var dit besøg i Riga, cirka? Wikisexguide fraråder decideret Riga som sexdestination, men kunne du måske konkretisere den aktuelle situation lidt mere? Tak :)

VH Sisseck

Det gør jeg og tak

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.