Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg skal en tur til Riga og har søgt lidt rundt men det er svært lige og finde noget. Er der nogen som har nogle fif hvor jeg skal gå hen for god massage med mere og nogle bar eller steder hvor man kan få hele pakken. 
alt er velkommen.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sidst jeg var i Riga gik jeg tilbage til mit hotel og en sød pige bød sig til midt på strøget.. det blev vist 140 EUR..

Ellers er der en bar i flere etager også midt på deres strøg hvor man kan købe små flasker champagne.. mest piger fra Albanien. 

Det er ikke så svært derovre..

God tur

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gentleman73 skrev, 1 time siden:

Sidst jeg var i Riga gik jeg tilbage til mit hotel og en sød pige bød sig til midt på strøget.. det blev vist 140 EUR..

Ellers er der en bar i flere etager også midt på deres strøg hvor man kan købe små flasker champagne.. mest piger fra Albanien. 

Det er ikke så svært derovre..

God tur

 

 

 

 

Det lyder som det kan blive en god tur for mig og 140EUR er da en fin pris.

Tak for du ville dele dine oplysninger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sisseck
Sven-sved skrev, for 5 timer siden:

Det lyder som det kan blive en god tur for mig og 140EUR er da en fin pris.

Tak for du ville dele dine oplysninger.

Hej

Jeg ved godt, at wikisexguide er temmeligt langt fra at være opdateret - Desværre - Men prøv lige at se hvad de skriver om Riga. Det er nærmest én stor advarsel :(

@Gentleman73

Hvornår var dit besøg i Riga, cirka? Wikisexguide fraråder decideret Riga som sexdestination, men kunne du måske konkretisere den aktuelle situation lidt mere? Tak :)

VH Sisseck

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sisseck skrev, for 10 timer siden:

Hej

Jeg ved godt, at wikisexguide er temmeligt langt fra at være opdateret - Desværre - Men prøv lige at se hvad de skriver om Riga. Det er nærmest én stor advarsel :(

@Gentleman73

Hvornår var dit besøg i Riga, cirka? Wikisexguide fraråder decideret Riga som sexdestination, men kunne du måske konkretisere den aktuelle situation lidt mere? Tak :)

VH Sisseck

Det gør jeg og tak

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...