Hop til indhold

Skattepigen26 - Luna1 - Nimatou

Featured Replies

Skrevet

Tænker hende nr. 3 lige skal modnes lidt mere, før hun rammer det segment, der hedder modne kvinder :) 

Skrevet
  • Author
BlindBoy skrev, for 3 timer siden:

Tænker hende nr. 3 lige skal modnes lidt mere, før hun rammer det segment, der hedder modne kvinder :) 

Haha du har ret det skyldtes jeg ikke lige kunne finde 3. Fra fredensborg jeg tænkte på... Og valgte en anden jeg tilfældigt stødte på. 

• 1 month later...
Skrevet
  • Author
Gammel rotte skrev, den 27.9.2022 at 11:42:

Er der nogen der har mødt nogle af disse kvinder?

Jeg fik mødt Luna1 og det var bestemt ikke nogen succes. Hun ligner slet ikke billederne er lettere fed. Men det var nemt at få en aftale hun manglerne tydeligvis pengene. 

Skrevet
MikkelRæv64 skrev, for 2 timer siden:

Jeg fik mødt Luna1 og det var bestemt ikke nogen succes. Hun ligner slet ikke billederne er lettere fed. Men det var nemt at få en aftale hun manglerne tydeligvis pengene. 

Jeg er i kontakt med hende, må jeg spørge om hvr I mødtes? Hun siger hun ikke har stedet. Hvordan var hendes bryster? Hun fortæller mig at de er store og velsiddende.... På forhånd tak. 

Skrevet
  • Author

Ja de er ret store og hun sutter fint og tager den dybt i missen

Vi mødte i det fri på et tæppe vejret var godt

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.