manglerish 30 Skrevet 20. August, 2022 Findes der andre ligesom Fruen Er Liderlig der tilbyder at ligge klar med bind før øjenene? Gerne i kbh. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BrandmandSam 536 Skrevet 20. August, 2022 (edited) Denne her kunne være et bud? Tjek dog lige anmeldelser, da man skal kommunikere lidt forsigtigt. Anmeldelser Redigeret 20. August, 2022 af BrandmandSam Red rettelse med anmeldelser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kasplaren 44 Skrevet 21. August, 2022 Måske hende her https://annoncelight.dk/showad/337505 (Har ikke selv besøgt hende her) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dinner_at_the_y 941 Skrevet 21. August, 2022 BrandmandSam skrev, den 20.8.2022 at 10:24: Denne her kunne være et bud? Tjek dog lige anmeldelser, da man skal kommunikere lidt forsigtigt. Anmeldelser Ville holde mig langt væk. Har kommunikeret med hende for et par år siden. Hold da kæft en underlig kvinde. Jeg har aldrig læst noget positivt om hende, eller endda bare har læst om nogen der har mødt hende. Jeg kan self. tage fejl. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jørgensen 713 Skrevet 2. Februar, 2023 Jeg besøge hende for 6-8 år siden. Det var en god og fræk oplevelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg