Hop til indhold

Kristal - Straight out the gym

Featured Replies

Skrevet

Jeg havde en idé om, at jeg godt kunne tænke mig at møde Kristal iført hendes fitnesstøj og helst lige efter hun havde trænet - den idé var hun heldigvis med på.

Ankom til den diskrete adresse og blev hurtigt lukket ind. Der stod hun og ventede på mig iført stramme leggings og en lille stram top. Vi afregnede uden pengene blev talt efter (tak for tilliden) og gik ind på værelset, hvor hun stillede sig med ryggen til mig og bevægede sin lækre røv fra side til side - sikke et syn!.

Gik op bag hende så jeg kunne presse min pik mod hendes røv og samtidig mærke hende i den stramme lille top. Toppen blev løftet op, så de smukke bryster kunne få lidt massage.

Kristal vidste godt, hvad jeg var ude efter og gik på alle fire på sengen og så måtte jeg gå til værks med tungen uden på de stramme leggings med masser af spyt - det tændte vist os begge :) Fik manøvreret dem lige ned over røven så solen skinnede og gjorde det bedste jeg havde lært.

Da vi begge havde fået al tøjet af fik jeg den obligatoriske lussing (:D) og så skulle der facesittes og 69es. Kristals facesitting er af den "hårde" slags, hvor hun godt kan lide at ride dit ansigt med sin flotte og velsmagende fisse mens hun styrer dit ansigt med en hånd på hovedet. 69'eren var super lækker med adgang til begge huller med både tunge og fingrer.

Vi fik gang i lidt legetøj og i samarbejde givet hende orgasme - hun var fuldstændig svedig (hvilket tænder mig ustyrligt) så jeg sluttede af med at tage hende i begge huller inden jeg skød kanonen af.

Kristal har mine bedste anbefalinger; sjov, smuk, fit, fræk, skør og bare helt naturlig liderlig - hun gør uden tvivl sit arbejde fordi hun nyder det.

Ud af vagten venner, hun er en sulten kvinde :)

https://annoncelight.dk/showad/301481

Redigeret af PoulAfDannebrog

Skrevet

Jeg fik ikke nævnt at billederne er spot-on

Skrevet

hun tilbyder også brydning. Nogen der har prøvet det eller ved om hun er stærk?

Skrevet
fuerte skrev, den 21.8.2022 at 15:57:

hun tilbyder også brydning. Nogen der har prøvet det eller ved om hun er stærk?

Som jeg forstår hende, så er det alene "brydning" til husbehov :)

• 2 weeks later...
Skrevet

Det ligner at Kristal har bevæget sig mod Herning :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.