Hop til indhold
Pianistinden

Bedste og værste kys

Recommended Posts

I forbindelse med møddoms tråden kom jeg kort ind på min oplevelse af mit første kys og efter at have skrevet kommentaren, dukkede der en masse kysseoplevelser op som jeg har siddet og små frist af for mig selv så lad os tage en runde :D

'The No Lips' kysseren:

Der hvor læber aldrig mødes, men i stedet tunger der fægter med hinanden i luften.

'Prude':

Tilspidset tør mund, berører kun flygtigt sin partners læber og kinder.

'The Aunt':

Let tilspidset mund, presser med let tryk mod partners læber og kinder.

'Turbo':

Læber rører nænsomt hinanden, men tungen farer rundt i modpartens mund i heftig akrobatik.

'Sucker':

Starter ud som et almindeligt rart kys, indtil modparten pludselig laver undertryk og suger på din tunge.

'Lip biter'

Starter ud med forsigtige bid i læberne og man tror at der ender ud i et fyrværkeri af tunge lækkerier, men det bliver ved bid i læberne.

'Just me'

Hvor kysset i de første sekunder tegner godt, men modparten overtager og begiver sig ud i noget 'Turbo' og 'Sucker' uden føling med dig.

'Heaven'

Starter ud med et let pres på læberne med let adskilte læber, forsigtig tunge, følsomt sug på over og/eller underlæbe, gentagelse af tunge, finder samme tempo, kort ophør af tunge men læberne er suget fast om hinanden, kysset variere i intensitet og dybde, forfra i forskellige variationer akkompagneres ofte af tætte knus, trækken i håret, hånd om nakke.

Kom gerne med flere input :D

Min værste kysseoplevelse var en 'The No Lips' kysseren for et par år siden og selv om jeg fik væltet ham om på ryggen at ligge så jeg ligesom havde overtaget og kunne trække mig væk når det blev for voldsomt så forstod han ikke hentydningen. Jeg prøvede så at tage kontrol over kyssene ved at sige at han skulle ligge stille og lade mig om at kysse HAM. Det forstod han slet ikke og 'åd' videre af mit ansigt :(.

Jeg kravlede af ham og var pludselig meget træt og skulle tidligt op i morgen osv osv og så tog jeg hjem :lol: 

Det bedste kys var i foråret i år og startede ud med at vi stod kind mod kind og bare trak vejret sammen. Han strøg mig nærmest urørligt op og ned af mine bare arme, pressede sin hage let mod min tinding og kyssede mig i håret. Vi stod noget tid og strøg kinder og næser mod hinanden indtil han ultra let kyssede mig på munden med en hånd om min hals/nakke.

Kysset opbyggede han i bedste 'Heaven' stil og det var så fint og roligt og intenst på én gang at jeg tænkte:"Oh. My. Fucking. God! Det er ligesom en Daniel Steel film det her!" :lol:.

Let the kissing boot begin :D

Redigeret af Pianistinden
Tilføjelse

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er I sandhed mange forskellige kyssestile…. Der er vel ikke nogen rigtige eller forkerte….  MEN der er i sandhed stor forskel på kys!

Som Cher synger i the shoop shoop song “its in his kis” ikke at jeg har kysset med en mand, men ideen om man har kemi kan afgøres ved om man kysser godt sammen holder vand i min optik. 

hvad hader jeg:

TANTEKYSSET: sammenpressede læber hvor der tydeligvis ikke er ønske om mere end det!! Det er næsten værre end intet kys - næh ved nærmere eftertanke så er det værre end en klar aftale om ingen kys. Tantekysset signalerer ‘det her har jeg virkeligt ikke lyst til’

hvad er er sjovt på den ufede måde:

PROPELKYSSEREN:

Den hvor tungen bliver spidset og farer rundt som en centrifuge. Det er jo lige til at blive stresset af! Man prøver det bedste man har lært at sænke farten og byde op til dans, men oftest uden held.

Æderen:

Den hvor hun åbner munden så højt hun kan og nærmest sluger en - point for sulten men ikke mange for finesse. 

SLIKKEPINDEN:

den hvor hun slikket dig i hele fjæset som en labrador ville gøre det. Igen er der point for ivrighed men den skal tøjles lidt ;-D

Den Gode:

Læber mødes - bløde kys - let tunge - forsigtig fremfærd, mere tunge (stadig forsigtig) - rolig udforskning 

Den virkeligt gode: 

Stort vådt velkomst kys med læberne. Uhhmm det var godt! Et til - efterfulgt af “ok det var sgu godt! Det prøver vi lige igen” kys. Kysset bliver langt mens øjnene låses og tungerne stille begynder at udforske hinanden. Læberne vil være med og smager let - læberne skilles og danser sammen med tungerne en stille udfordrende dans……. 
begge parter stopper og tænker - hov! Det var sku godt! - tungerne bliver brede og kysset bliver  grådigere og mere søgende - læberne suger klemmer og spredes i samme takt……. Nu går det løs og skødet bliver vådt - pikken stiv hænderne vandrer…… i kender resten ;-)

kort og godt hvis begge parter har lyst til at kysse bliver det som regel godt (propel kysseren  undtaget)

hvis den ene part ikke har lyst bliver det aldrig godt!

DET BEDSTE KYS:

det er det kys hvor man slet ikke er i tvivl om at partneren er oprigtigt tændt og resten bliver en fest :-)

K

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mit første kys var med en 14 årige pige Jane som jeg var barnekæreste med i 1 år tids.  Vi hyggede os sammen rigtigt godt og køre cykel sammen. I hendes mors baghave lå et skurhus som vi gemt fra de voksne når vi skulle kysse og kæle...jeg var 12 år med dun på pikken og hun have ret pæne ungpige bryster og var meget mere frem i det sexsuele end mig. Vi befandt os alene i skuret og hun vise mig hende krop uden tøj på og jeg vise min krop ligeså. Hun have en meget flot behåret fisse og ungpige bryster og vi stod tæt uden at rør hinanden og tungekyssede...hun var meget følsom og hendes bløde læber slugte min tunge flere gang..  hun spurgte mig om jeg have prøve at kysse en fisse før....og jeg øh nej. Det ende med oraleslikkeri på os begge uden sex....troede ikke at oralkysseri var så lækkert og faldt pladask for oralsex og glemmer aldrig den følelse af hendes varme mund sutte på min mega stive pik og min mund slikke en så blød åbning med tungen.  Da vi mødtes dagligt på et tidspunkt ende det med at vore oralkysseri og intest mund/tunge kysseri tog til og vore hormoner boblede..vi gramsede vild på hinandens kroppe og endte..med at vi fik vor første orgasme sammen.

Da hun aldrig havde se sæd før fik hun et chock over mit ladning der gik af i munden på hende og hun hostede og spyttede det hele ud ...bagefter kikkede hun fræk på mig og smilede. Og peget fræk ned på hendes fisse. Derefter gik jeg igang med hendes fisse og fandt de steder der fik hende til at stønne og gispe efter vejet og små eletrisk stød i kroppen. Vi talte tit om hemmelig kys som vi kaldte dette vi foretog i skuret.

Desværre opdagede hendes forældre dette da vore efterladninger afsløret os på gulvet og tæpperne i skuret .

Desværre måtte vi ikke ses mere og de flyttede nogle år senere men de minder bliver aldrig taget fra en..

Vi kaldte vore kys for:

Fugtighenden.tungetys med savl

Blødheden..alm kys på munden.

Den varme...oral på os beggen

Drømmen.....orgasmen.

Redigeret af Kim Madsen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pianistinden skrev, den 19.8.2022 at 23:04:

Heaven'

Starter ud med et let pres på læberne med let adskilte læber, forsigtig tunge, følsomt sug på over og/eller underlæbe, gentagelse af tunge, finder samme tempo, kort ophør af tunge men læberne er suget fast om hinanden, kysset variere i intensitet og dybde, forfra i forskellige variationer akkompagneres ofte af tætte knus, trækken i håret, hånd om nakke.

Tror det jeg (eller rettere en anden pige) kaldte "Hollywood-kys" er en slags LIght-udgave af 'Heaven' med intens læbe-læbe kontakt og sugen på læberne, men uden tunge.

Kunne godt tænke mig at besøge en GP der havde lyst til at 'lege' eller eksperimentere med forskellige former for kys ... 
Af den 'bløde' slags (for mit vedkommende) .. kender måske en GP der godt vil .... 
Jeg oplevede for mange år siden på et dansegulv en pige, der insisterede på en hel aften at kysse dybt ... 
Det var simpelt hen ikke behageligt for mig ... fyldte alt for meget i munden ... 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...