Hop til indhold
Pikken

Bedste Thai Aarhus ?

Recommended Posts

Nu har jeg siddet længe og læst anmeldelser af Thaisteder med afslutning/hele pakken, men bliver i grundet mere i tvivl og hvor det p.t. bedste sted er lige nu ! :?:?

Kunne nogen måske byde ind med deres egen top 3 :?::?:

På forhånd tak :!: :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

I prioriteret rækkefælge

Hedmannsgade 4 - Nam eller Pen

Chaba, Chr. Kiers Plads. Der er lige kommet 2 nye piger. Nydelige, men ved ikke hvad de hedder. Cat er dejlig, hvis man ikke absolut skal have pigen helt åleslank og purung

NN Oddervej. Ved ikke hvem der er der pt. Lang tid siden jeg har været der - men da det er samme ejer som altid, så er konceptet klart.

Pathaya på Helge Rodesvej, har fået gode anmeldelser, men har ikke selv testet stedet siden ejerskifte

Siam. Jyllandsalle Mai lidt buttet omkring 35

Chao Prayamos, Søndre Ringgade. Husker ikke navn. Hun skal styres lidt, for at man får fuld tid. Omring 35-40 og meget slank, sød og livlig

Alle disse steder får du fuld pakke. 1000-1200 ( Hedemannsgade) lad være med at forhandle. De kan ikke lide det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

I prioriteret rækkefælge

Hedmannsgade 4 - Nam eller Pen

Chaba, Chr. Kiers Plads. Der er lige kommet 2 nye piger. Nydelige, men ved ikke hvad de hedder. Cat er dejlig, hvis man ikke absolut skal have pigen helt åleslank og purung

NN Oddervej. Ved ikke hvem der er der pt. Lang tid siden jeg har været der - men da det er samme ejer som altid, så er konceptet klart.

Pathaya på Helge Rodesvej, har fået gode anmeldelser, men har ikke selv testet stedet siden ejerskifte

Siam. Jyllandsalle Mai lidt buttet omkring 35

Chao Prayamos, Søndre Ringgade. Husker ikke navn. Hun skal styres lidt, for at man får fuld tid. Omring 35-40 og meget slank, sød og livlig

Alle disse steder får du fuld pakke. 1000-1200 ( Hedemannsgade) lad være med at forhandle. De kan ikke lide det.

OG takker ;) ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg siddet længe og læst anmeldelser af Thaisteder med afslutning/hele pakken, men bliver i grundet mere i tvivl og hvor det p.t. bedste sted er lige nu ! :?:?

Kunne nogen måske byde ind med deres egen top 3 :?::?:

På forhånd tak :!::roll:

Skulle denne tråd ikke flyttes over i viewforum.php?f=44 "Efterlysninger af thaimassage og thaipiger" :?:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Fuld pakke, det er massage og en udløsning, men er det svensk, fransk eller dansk? til prisen du oplyser?

Priserne i Århus har været meget stabile i en del år.

Massage 300, hertil skal du lægge:

HJ+300

BJ +500

Sex + 700

Så sex (samleje) koster altså 1000. Enkelte steder koster det 1200 og enkelte steder kan det nok forhandles ned til 800. Men, for nu at gentage mig selv, forhandles prisen ned, vil pigen ofte blive lidt stødt, og derfor - måske ubevist - yde en(t) ringere service/engament. Sørger du for at være glad og sød under besøget, så får du det igen - og så sk.... på et par hundrede mere eller mindre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg siddet længe og læst anmeldelser af Thaisteder med afslutning/hele pakken, men bliver i grundet mere i tvivl og hvor det p.t. bedste sted er lige nu ! :?:?

Kunne nogen måske byde ind med deres egen top 3 :?::?:

På forhånd tak :!::roll:

Jeg har lige været hos Chaba den anden dag, var heldig at en dejlig ung pige modtog mig. Hun gav en rigtig god massage, og lagde fra start op til mere.

En meget smuk pige, små bryster og uden tatoveringer. Ville utroligt gerne snakke ( et udmærket engelsk)

Valgte hele pakken til 1000,-

Men det kan være et spørgsmål om held, der sad et par ældre thai kvinder i lokalet også. Og da jeg kom fra badet mødte jeg en thaikvinde på 45-50 som var klædt på til narrestreger, men som jeg nok var gået fra hvis det var hende som havde åbnet for mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...