Hop til indhold
Guest NaiveDaddy

Advarsel lækkertbj er svindler

Recommended Posts

Guest NaiveDaddy

Advarsel til alle “brødre” som i hedder her. Sugardaters profil lækkertbj beder om en kold vand fra hotelbaren. Tilbage igen på værelset er hun selvfølgelig forduftet med sukkeret. På vej hjem stod en fyr (hendes bror?) og grinede. Hvor er man naiv…

 

Redigeret af NaiveDaddy
Billede fjernet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sportstossen

Tak, har selv været i kontakt med hende og lugtede lunten inden jeg aftalte noget med hende, tror bare ikke du må dele billede, selvom hun fortjener det, Hustler .

Del dette indlæg


Link til indlæg
GIANT COCK skrev, for 10 minutter siden:

Var det virkelig den lækre tøs på billedet du mødte?

Foretrækker du at blive snydt af lækre hustlere? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest NaiveDaddy
Sportstossen skrev, for 14 timer siden:

Tak, har selv været i kontakt med hende og lugtede lunten inden jeg aftalte noget med hende, tror bare ikke du må dele billede, selvom hun fortjener det, Hustler .

Jej blev umiddelbart efter blokket på SD, så kunne ikke sende link…

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BentSkurk74

Jeg havde en anden oplevelse. God kommunikation, vi mødtes som aftalt og hun var alene. Hun ligner på ingen måde billedet. Er noget mere "robust" for at sige det mildt. Kedeligt sex, det virkede som om hun bare skulle have det overstået og så videre. Ingen gentagelse her. Men for mig ingen hustler.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest KapperL

Jeg har også skrevet med hende men synes hele tiden at der var en sær energi omkring hende og måden hun skrev på… hold jer væk:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
BentSkurk74 skrev, den 23.8.2022 at 10:07:

Jeg havde en anden oplevelse. God kommunikation, vi mødtes som aftalt og hun var alene. Hun ligner på ingen måde billedet. Er noget mere "robust" for at sige det mildt. Kedeligt sex, det virkede som om hun bare skulle have det overstået og så videre. Ingen gentagelse her. Men for mig ingen hustler.

så hun er real og god nok, de andre har været ude og blive snydt og nogle har ikke mødtes men mener alligevel de ved nok , suuk

Del dette indlæg


Link til indlæg
daddyo skrev, for 3 timer siden:

så hun er real og god nok

Hvordan kommer du til den konklusion, når du svarer på:

BentSkurk74 skrev, den 23.8.2022 at 10:07:

Hun ligner på ingen måde billedet.

 

BentSkurk74 skrev, den 23.8.2022 at 10:07:

det virkede som om hun bare skulle have det overstået og så videre.

Jeg kan hverken se "real" eller "god nok"?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
Advarsel skrev, for 20 timer siden:

Hvordan kommer du til den konklusion, når du svarer på:

 

Jeg kan hverken se "real" eller "god nok"?

hun har jo mødt en ???

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FodFyr
NaiveDaddy skrev, den 19.8.2022 at 18:09:

Advarsel til alle “brødre” som i hedder her. Sugardaters profil lækkertbj beder om en kold vand fra hotelbaren. Tilbage igen på værelset er hun selvfølgelig forduftet med sukkeret. På vej hjem stod en fyr (hendes bror?) og grinede. Hvor er man naiv…

 

ja nu du siger det .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
Advarsel skrev, den 28.8.2022 at 09:08:

Med "hun" mener du en kvinde, der en anden end hende på billedet. 

du kan jo læse et indlæg om en som faktisk har mødt hende her ??? læs foroven

Del dette indlæg


Link til indlæg
daddyo skrev, den 29.8.2022 at 09:12:

du kan jo læse et indlæg om en som faktisk har mødt hende her ??? læs foroven

Ham der mødte en kvinde via kommunikation med profilen skriver direkte, at han ikke mødte kvinden fra profilen. Har du selv læst? Det er nogle mærkelige "goddag mand økseskaft"-kommentarer, du skriver.

Opsummerende: Man kan møde en kvinde, der ikke er hende på profilen. Kvinden virker som om hun bare skal have det overstået. Det kalder du  "så hun er real og god nok". Det er du nok den eneste, der gør.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
Advarsel skrev, for 9 timer siden:

Ham der mødte en kvinde via kommunikation med profilen skriver direkte, at han ikke mødte kvinden fra profilen. Har du selv læst? Det er nogle mærkelige "goddag mand økseskaft"-kommentarer, du skriver.

Opsummerende: Man kan møde en kvinde, der ikke er hende på profilen. Kvinden virker som om hun bare skal have det overstået. Det kalder du  "så hun er real og god nok". Det er du nok den eneste, der gør.

tja det kan du jo udlægge som du vil, hun findes ? og sådan udlægges hun ikke af andre ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
daddyo skrev, for 10 timer siden:

tja det kan du jo udlægge som du vil, hun findes ? og sådan udlægges hun ikke af andre ?

Nej, hun findes ikke. Ikke en eneste påstår at have mødt hende. Der er en der mødte en anden, og en anden mødte også en anden, der endda snød ham - hun er altså hverken real eller god nok.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
Advarsel skrev, for 13 timer siden:

Nej, hun findes ikke. Ikke en eneste påstår at have mødt hende. Der er en der mødte en anden, og en anden mødte også en anden, der endda snød ham - hun er altså hverken real eller god nok.

der er en , som efter at have haft kontakt på profilen, har mødt en, det er jo reelt nok

Del dette indlæg


Link til indlæg
daddyo skrev, for 5 timer siden:

der er en , som efter at have haft kontakt på profilen, har mødt en, det er jo reelt nok

Der er sådan set to eroguidebrugere. Men jeg har svært ved at se det reelle i at blive serveret cikorie, når man har bestilt kaffe.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
Advarsel skrev, for 20 timer siden:

Der er sådan set to eroguidebrugere. Men jeg har svært ved at se det reelle i at blive serveret cikorie, når man har bestilt kaffe.

der er jo flere som mener hun er fup, hvorfor går du ikke i rette med dem ?? her. Hun er der jo, lidt vægt forskel og andet er noget som sker

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...