Hop til indhold

Malai - nålen i Aalborgs høstak

Featured Replies

Skrevet

Hej alle,

Efter at have kigget med fra sidelinien i flere år, er det blevet tid til at bidrage. Især fordi jeg givetvis vil til at lukrere på jeres alles store viden indenfor massage B)

Før man kan nyde, er det dog nødvendigt at yde - så her kommer en ydmyg anmeldelse af min favoritmassør i Aalborg, Malai. - som jeg desværre ikke har besøgt i noget tid, men snart vil besøge igen.

Jeg har prøvet forskellige grønne og frække massager, men er ofte gået skuffet derfra. Jeg er typen som nyder når Thai kvinden er lidt yngre og ser flot ud.

Malai er til dato, det eneste sted hvor jeg har fået en massage der får mig til at drømme mig tilbage - den er god, hård, omhyggelig, pirrende og ikke mindst bliver man IKKE sjask våd af olie. Jeg har både fået knækket nakken, hun har gået på ryggen af mig, fået ekstremt hård massage på ryg og ben (øm flere dage) samt fået blide tryk omkring Mianus :ph34r: Hun har ved alle mine 3 besøg været i fremragende humør og en form for legesyg.

Jeg har ikke selv fået FP, men blot HJ - dog er der ingen tvivl om det kan lade sig gøre, hun er meget frisk og fræk i samtalen. Og kroppen er helt petit hvilket jeg personligt foretrækker.

Tid bliver der ikke snydt med - jeg fik sågar halvanden times massage med B2B og HJ for 800kr, en aften jeg blot havde bestilt en times massage - og der fik jeg frit udsyn en lille thairøv som viftede foran ansigtet, og det var bestemt ikke forbudt at røre lidt.

Stedet er ikke noget at råbe hurra for, og der kan være koldt i vintermånederne, men ser det som helt standard indenfor branchen.

Så derfor vil jeg blot anbefale alle en tur forbi Malai Thai Massage. ja annoncen er inaktiv, men biksen er stadig åben.

Ps. hvis I er til stilhed og ikke snak på gebrokken dansk, så skal I måske overveje en anden. hun vil gerne snakke :rolleyes:

Derudover hører jeg da gerne om nogen har nye oplevelser hos Malai, som kunne danne inspiration for næste besøg? Eller om det er værd at opgradere fra HJ?

Endnu engang hej, ser frem til at udnytte dette forum meget mere.

Med venlig hilsen FirstLoveMalai

Redigeret af FirstloveMalai

Skrevet

Helt enig hun er uovertruffen, desværre lang tid siden jeg har været der, da der altid virker lukket synes jeg

Skrevet
  • Author
Knud skrev, for 15 timer siden:

Helt enig hun er uovertruffen, desværre lang tid siden jeg har været der, da der altid virker lukket synes jeg

Ja, enig. Hun kan være svær at få noget i stand med, har prøvet flere gange uden held, men det har typisk været med kort varsel. 

telemaster skrev, for 5 timer siden:

mon hun leger med mandens numse med dildo finger eller strap-on

Det er et godt spørgsmål jeg håber nogen kan svare bedre på end jeg, men hun er hvert fald ikke bleg for at massere området med fingrene.

Skrevet

Hej

Er der stadig liv i telefonen i annoncen?

det tilhører en mand i Nørresundby, og svarer ikke sms?

Skrevet
fisselars skrev, for 2 timer siden:

Hej

Så ring !! til nummer 

Skrevet
  • Author
fisselars skrev, den 24.8.2022 at 13:36:

Hej

Jeg har også svært ved at få svar på sms, men spurgte for nogle måneder siden hvorvidt hun stadig har åbent.

der fik jeg er ja.

Skrevet

jeg syndes du skal prøve fp har lige været der inde i dag kan kun sige god for det 

Skrevet

hun har godt nok travlt var der i går kan også kun sige god for fp 

Skrevet
farmor skrev, for 13 timer siden:

jeg syndes du skal prøve fp har lige været der inde i dag kan kun sige god for det 

Kontaktede du hende på telefonnummeret fra annoncen ?

Skrevet

Jeg tror altså ikke der er liv i klinikken mere? Ingen svar på tlf hverken SMS eller ring. Har prøvet en uge nu. 

Skrevet

hun svarer kun på sms hvis du vil i kontakt med hende

Skrevet
farmor skrev, for 18 timer siden:

hun svarer kun på sms hvis du vil i kontakt med hende

På hvilket nummer? 

• 2 weeks later...
Skrevet
  • Author
Mastager skrev, den 2.9.2022 at 13:53:

På hvilket nummer? 

Vil jeg også gerne vide, har forsøgt på det i annoncen, som har virket før, i noget tid uden held nu.

Skrevet
FirstloveMalai skrev, for 7 timer siden:

Vil jeg også gerne vide, har forsøgt på det i annoncen, som har virket før, i noget tid uden held nu.

Hvis det kan hjælpe!  Så prøvede jeg at Google . Op kom !!!   massage plus :   , som skriver,    at stedet er ophørt!!

Ved godt at denne side,  plus visse andre , ikke altid er særlig retvisende .

God dag 

Skrevet

"Nålen i Aalborgs høstak" - tja, det skulle være fordi man nemt kan stikke sig på hende ... 

Der var noget skriveri om hende herinde for et års tid siden. Jeg var forbi et par gange fordi jeg lod mig friste. 

Det er/var sgu et spøjst sted. Første gang jeg var der og kom ind virkede det ret nusset og beskidt med jord på gulvet. Jeg skulle lige tisse og blev så vist ind på et toilet uden dør! Håndvasken var så fyldt med blomster så det var umuligt at komme til at vaske hænder. Jeg tænkte at jorden på gulvet skyldtes at hun havde været i gang med at plante om og havde spildt noget jord. Inde i massagerummet var der fyldt med flyttekasser der lige var dækket over med et lagen. Det var en venindes ting som hun lige kortvarigt skulle opbevare for hende ... I det mindste så lagenet på briksen rent ud så jeg smed tøjet og lagde mig op. Hun startede så med at fortælle at hun tog hårdt ved. Det gjorde hun egentlig også, men en ret utraditionel massageform. Det var ikke den typiske med lange strøg eller enkelte tryk/stræk her og der. Jeg havde en del spændinger i nakken og ryggen. Hun brugte det meste af tiden på at bore hendes fingre og albue ned i den ene side af min lænd. Flere gange hvor albuen smuttede og jeg var nervøs for at den pludselig var langt oppe i min røv sådan som hun pressede. Jeg har yderst sjældent fornemmelse for tiden når jeg slapper af og får massage. Oftest så føles det som at jeg lige har lagt mig når massagen er færdig. Her begyndte jeg at ligge og tænke at det godt nok var lang tid hun havde været i gang - og så på stort set samme sted. Hun brugte måske et kvarter på den anden side af lænden og sagde så at hun ville tage den anden side næste gang. Blev så tilbudt et HJ til 400,-. Det takkede jeg ja til for hun så jo ret sød ud og kunne godt lige bruge en behagelig afslutning ovenpå den hårde behandling. Da jeg var færdig og havde fået tøjet på igen var der gået et par timer. Hun gav så den sidste tid så jeg slap med at skulle betale for 1½ time plus HJ til 1000,- i det hele. Jeg studsede lidt over fremgangsmåden med bare at massere i længere tid og kræve penge for det uden at det var aftalt på forhånd eller undervejs, men lod det ligge for trods hendes utraditionelle massageform så kunne jeg mærke at hun havde fået løsnet for noget i lænden. Da jeg gik ud af bilen bemærkede jeg at der steg en fyr ud af en bil på den anden side af parkeringspladsen. Han tog en stor kurv med håndklæder ud bagfra i bilen og gik ind i butikken. 
Jeg ville dog give hende en chance mere - om ikke andet for at få løsnet lænden i den anden side og bestilte derfor en ny tid. Da jeg så ankom (jeg var faktisk lige kørt ind på p-pladsen) fik jeg en besked om at jeg lige skulle vente en halv time. Jeg trillede så en lille tur i området og da jeg så kom tilbage og parkerede igen fik jeg en sms hvor der stod hun var klar om 10 minutter. Jeg blev så holdende og ventede denne gang. Jeg bemærkede så at samme fyr som sidst gik ud af butikken og over i bilen og kørte væk. 5 minutter senere fik jeg en besked om at hun var klar. Jeg gik ind i butikken og konstaterede at det praktisk talt så ud som første gang jeg var der selv om der var gået en tre uger siden første besøg. Det så ikke ud som der var blevet gjort rent i mellemtiden og flyttekasserne stod også stadig inde i massagerummet ... Jeg lagde mig på massagebriksen og mindede hende om aftalen fra sidst om at hun skulle massere den anden side denne gang. Det skulle hun nok, men hun skulle lige hurtigt løsne den første side helt op. Det endte så med at hun nok brugte lidt over halvdelen af tiden på første side igen og først skifede efter jeg flere gange havde mindet hende om den anden side. Igen føltes det som at der gik oceaner af tid med at torturere min lænd og forsøge på at banke albuen op i min røv. Blev igen tilbudt et HJ, denne gang smed hun dog tøjet. Det var sgu lidt en skuffelse. Hun var i hvert fald pænest da hun stod med ryggen/røven op mod mit ansigt. Brysterne er små, men det var helt okay med mig. De var fine. Maven bar til gengæld tydeligt præg af at hun havde fået børn. Der var en del løs hud og hun fremstod egentlig tyndfed. Det skjulte dog ikke den gigantiske busk der åbenbarede sig forneden. Efter endt seance blev jeg så bonnet for to timer efter hun havde givet ca. en halv time i rabat plus HJ. Da jeg gik ud af butikken bemærkede jeg igen samme bil som gangen før og da jeg kom. Da jeg kørte ud fra p-pladsen bemærkede jeg at han steg ud af bilen og gik over mod butikken. 
Begge gange jeg var der knævrede hun løs og fortalte ting om hendes liv og fortid som egentlig ikke interesserede mig synderligt eller som jeg på nogen måde mente kom mig ved. Jeg fik dog at vide at hun havde en fyr og at han var ret jaloux og kunne udlede at det var ham jeg havde bemærket begge gange. 
Jeg besluttede mig efter andet besøg for at det ikke var et sted jeg ville besøge igen. Butikken er simpelthen for uhumsk. Derudover så synes jeg at den massage jeg fik var for ufuldendt og ikke stemte overens med mine ønsker. Desuden så er jeg ikke fan af den model med at hun egenhændigt bare masserer i længere tid end aftalt for så at kræve betaling for det. Hun er sgu pænere med tøjet på og til sidst så er jeg heller ikke fan af at "støde på" hendes jaloux kæreste ved hvert besøg der. Det lød også til at han af og til tog hendes arbejdstelefon og læste beskederne igennem på den.

Om hun har åbent eller lukket nu skal jeg ikke kunne sige, men jeg er egentlig også ligeglad. Det er alligevel ikke et sted jeg ønsker at besøge igen.

Skrevet
Mau skrev, for 30 minutter siden:

"Nålen i Aalborgs høstak" - tja, det skulle være fordi man nemt kan stikke sig på hende ... 

Der var noget skriveri om hende herinde for et års tid siden. Jeg var forbi et par gange fordi jeg lod mig friste. 

Det er/var sgu et spøjst sted. Første gang jeg var der og kom ind virkede det ret nusset og beskidt med jord på gulvet. Jeg skulle lige tisse og blev så vist ind på et toilet uden dør! Håndvasken var så fyldt med blomster så det var umuligt at komme til at vaske hænder. Jeg tænkte at jorden på gulvet skyldtes at hun havde været i gang med at plante om og havde spildt noget jord. Inde i massagerummet var der fyldt med flyttekasser der lige var dækket over med et lagen. Det var en venindes ting som hun lige kortvarigt skulle opbevare for hende ... I det mindste så lagenet på briksen rent ud så jeg smed tøjet og lagde mig op. Hun startede så med at fortælle at hun tog hårdt ved. Det gjorde hun egentlig også, men en ret utraditionel massageform. Det var ikke den typiske med lange strøg eller enkelte tryk/stræk her og der. Jeg havde en del spændinger i nakken og ryggen. Hun brugte det meste af tiden på at bore hendes fingre og albue ned i den ene side af min lænd. Flere gange hvor albuen smuttede og jeg var nervøs for at den pludselig var langt oppe i min røv sådan som hun pressede. Jeg har yderst sjældent fornemmelse for tiden når jeg slapper af og får massage. Oftest så føles det som at jeg lige har lagt mig når massagen er færdig. Her begyndte jeg at ligge og tænke at det godt nok var lang tid hun havde været i gang - og så på stort set samme sted. Hun brugte måske et kvarter på den anden side af lænden og sagde så at hun ville tage den anden side næste gang. Blev så tilbudt et HJ til 400,-. Det takkede jeg ja til for hun så jo ret sød ud og kunne godt lige bruge en behagelig afslutning ovenpå den hårde behandling. Da jeg var færdig og havde fået tøjet på igen var der gået et par timer. Hun gav så den sidste tid så jeg slap med at skulle betale for 1½ time plus HJ til 1000,- i det hele. Jeg studsede lidt over fremgangsmåden med bare at massere i længere tid og kræve penge for det uden at det var aftalt på forhånd eller undervejs, men lod det ligge for trods hendes utraditionelle massageform så kunne jeg mærke at hun havde fået løsnet for noget i lænden. Da jeg gik ud af bilen bemærkede jeg at der steg en fyr ud af en bil på den anden side af parkeringspladsen. Han tog en stor kurv med håndklæder ud bagfra i bilen og gik ind i butikken. 
Jeg ville dog give hende en chance mere - om ikke andet for at få løsnet lænden i den anden side og bestilte derfor en ny tid. Da jeg så ankom (jeg var faktisk lige kørt ind på p-pladsen) fik jeg en besked om at jeg lige skulle vente en halv time. Jeg trillede så en lille tur i området og da jeg så kom tilbage og parkerede igen fik jeg en sms hvor der stod hun var klar om 10 minutter. Jeg blev så holdende og ventede denne gang. Jeg bemærkede så at samme fyr som sidst gik ud af butikken og over i bilen og kørte væk. 5 minutter senere fik jeg en besked om at hun var klar. Jeg gik ind i butikken og konstaterede at det praktisk talt så ud som første gang jeg var der selv om der var gået en tre uger siden første besøg. Det så ikke ud som der var blevet gjort rent i mellemtiden og flyttekasserne stod også stadig inde i massagerummet ... Jeg lagde mig på massagebriksen og mindede hende om aftalen fra sidst om at hun skulle massere den anden side denne gang. Det skulle hun nok, men hun skulle lige hurtigt løsne den første side helt op. Det endte så med at hun nok brugte lidt over halvdelen af tiden på første side igen og først skifede efter jeg flere gange havde mindet hende om den anden side. Igen føltes det som at der gik oceaner af tid med at torturere min lænd og forsøge på at banke albuen op i min røv. Blev igen tilbudt et HJ, denne gang smed hun dog tøjet. Det var sgu lidt en skuffelse. Hun var i hvert fald pænest da hun stod med ryggen/røven op mod mit ansigt. Brysterne er små, men det var helt okay med mig. De var fine. Maven bar til gengæld tydeligt præg af at hun havde fået børn. Der var en del løs hud og hun fremstod egentlig tyndfed. Det skjulte dog ikke den gigantiske busk der åbenbarede sig forneden. Efter endt seance blev jeg så bonnet for to timer efter hun havde givet ca. en halv time i rabat plus HJ. Da jeg gik ud af butikken bemærkede jeg igen samme bil som gangen før og da jeg kom. Da jeg kørte ud fra p-pladsen bemærkede jeg at han steg ud af bilen og gik over mod butikken. 
Begge gange jeg var der knævrede hun løs og fortalte ting om hendes liv og fortid som egentlig ikke interesserede mig synderligt eller som jeg på nogen måde mente kom mig ved. Jeg fik dog at vide at hun havde en fyr og at han var ret jaloux og kunne udlede at det var ham jeg havde bemærket begge gange. 
Jeg besluttede mig efter andet besøg for at det ikke var et sted jeg ville besøge igen. Butikken er simpelthen for uhumsk. Derudover så synes jeg at den massage jeg fik var for ufuldendt og ikke stemte overens med mine ønsker. Desuden så er jeg ikke fan af den model med at hun egenhændigt bare masserer i længere tid end aftalt for så at kræve betaling for det. Hun er sgu pænere med tøjet på og til sidst så er jeg heller ikke fan af at "støde på" hendes jaloux kæreste ved hvert besøg der. Det lød også til at han af og til tog hendes arbejdstelefon og læste beskederne igennem på den.

Om hun har åbent eller lukket nu skal jeg ikke kunne sige, men jeg er egentlig også ligeglad. Det er alligevel ikke et sted jeg ønsker at besøge igen.

Er  helt enig med dig !  har været der engang og aldrig mere  ,  

Skrevet
  • Author
Mau skrev, den 17.9.2022 at 15:57:

Det er/var sgu et spøjst sted. Første gang jeg var der og kom ind virkede det ret nusset og beskidt med jord på gulvet. Jeg skulle lige tisse og blev så vist ind på et toilet uden dør! Håndvasken var så fyldt med blomster så det var umuligt at komme til at vaske hænder. Jeg tænkte at jorden på gulvet skyldtes at hun havde været i gang med at plante om og havde spildt noget jord. Inde i massagerummet var der fyldt med flyttekasser der lige var dækket over med et lagen.........................................

Det er lidt sjovt nu du siger det, for så er jeg enig i og har oplevet meget af det du nævner. rod/blomster i klinikken (hvor jeg tænkte som dig, at det måtte være noget hun havde gang i). og det med at et forholdsvis stort fokus lægges på samme område er også rigtigt. 
Har dog ikke lagt mærke til manden, men første gang jeg var hos hende, for nogle år siden. var der også en mutter, som gav indledende massage. Hende har jeg dog ikke set siden.

Kan dog stadig godt lide den hårde massage :D

Jeg oplevede jo faktisk også, at der blev masseret ud over den aftalte tid - men blev ikke afkrævet ekstra beløb for det. 800 for halvanden time med HJ synes jeg er en OK pris.

FirstloveMalai skrev, den 19.8.2022 at 17:22:

Tid bliver der ikke snydt med - jeg fik sågar halvanden times massage med B2B og HJ for 800kr, en aften jeg blot havde bestilt en times massage - og der fik jeg frit udsyn en lille thairøv som viftede foran ansigtet, og det var bestemt ikke forbudt at røre lidt.

Dbh,

FLM

Skrevet

Håber hun for styr på det og åbner op igen

• 10 months later...
Skrevet

Hiver lige fat i denne tråd igen af ren nysgerrighed ... 

Jeg var fornyligt et smut i Netto på Skippertorvet for at proviantere lidt til den videre tur. Jeg havde egentlig glemt alt om stedet indtil jeg lige parkerede næsten ud for butikken. Jeg kunne se at der ikke længere var blomster udenfor og der stod en masse nye lys i vinduet og der var stakket op med kasser inde i butikken men det så stadig ud til at alt hendes inventar/rod også stadig var i butikken. 

Er der nogen der ved om stedet er lukket som der tidligere har været skrevet om her eller om der er åbent? Tænker det er underligt hvis stedet har været lukket i knap et år og lokalet så ikke er tømt. Omvendt så virker det underligt at det nærmest virker som et lagerrum hvis hun stadig har åbent ...

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.