Hop til indhold

Recommended Posts

Hvis fotos er ægte og det virkelig er denne lækre pige man møder i døren....ja, så var jeg for længst taget afsted. Jeg tror desværre denne her er fake......har ikke læst en eneste anmeldelse om denne overdrevent frække lolita-thai....desværre...anyone?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der kører en 3-4 thai annoncer hvor tlf. Nr. Starter med +45 og har ikke set anmeldelser på nogen af pigerne. Tror de alle er fake.

Del dette indlæg


Link til indlæg
ThaiLover4Ever skrev, den 19/8/2022 at 12:53:

Hejsa logebrødre

Nogen der kender og besøgt Tina.

https://annoncelight.dk/showad/344480

Kan slet ikke stå for hendes frække ansigt.... 

Men altid rart at have en anmeldelse.....de Thai piger har jo med at skifte navn og placering.

Håber at høre noget. 

Nåh, for filan.....nu har Tina fået en ganske heftig makeover på de nye fotos...altså, med andre ord udskiftet det gamle ansigt med et helt nyt.....egentligt meget smart det kan lade sig gøre....ha..ha...haaaa...100% fake.....hvor er de pinlige!:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

OBS: Nye fotos, nu langt mørk hår.!!!!@@@!!!!!!

Nu er Fyn/Odense ikke lige der hvor jeg "høster" de dejlige asiater. Dog har jeg haft et par "afgrøder" i området med stort udbytte, næsten det bedste jeg har prøvet. Tatar/June sammen og så dejlige Tanja på Fåborgvej med de vidunderligste ægte modne "frugter"

Nå grunden til jeg efterlyser er jo Tina i tråden. Har i erfaringer med 123 på Fåborgvej. Bruger de falske billeder/piger ? Jeg har aldrig besøgt addressen... 

Måske de nye billeder giver "hits" eller bare mere fake.

Jeg er i Odense 3 dage i næste uge og vil gerne fylde "korntanken" med en af de ypperste fra Odense. I har måske gode forslag? Jeg er til de mindre/tight, med  ægte meloner uden "sprøjtemidler" som Tanja’s ægte, størrelse a,b,c,d cup size, girlfriend, smil og ægte kys.

(Tatar er tilsyneladende væk!)

God weekend derude.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 53 minutter siden:

Tatar er tilbage i næste uge, fra tirsdag eller onsdag

Ved du om Apple er på vej tilbage også?.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tina har svaret pænt på mine sms'er og vi havde en aftale. Jeg konfronterede hende med de nye billeder og spurgte hvilke der var de rigtige. 

Så kom svaret at vi bare kunne annullere aftalen. 

Så sandsynligvis fake... gad vide hvem man møder og hvordan Tina ser ud, hvis jeg fuldførte mødet!?

Heldigvis har jeg godt øje til et par andre thai piger.. vi må se hvad det ender med. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...