Hop til indhold
Scorpicore

Vildeste og vådeste blowjob i bilen.

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/348591

 

Drenge.......hende her......hun er eddermame fræk. Jeg mødtes med hende igår eftermiddags. Sms korrespondencen gik flydende, jeg fik et pickup spot, og kørte forventningsfuldt dertil, med en spændende rumlen i maven.....da jeg jo ikke havde set fotos af kvinden. Ca på aftalt tid kørte hun op og parkerede ved siden af mig.....og holdop et at sæt øjne hun kiggede med......super kønt ansigt og ekstremt frække øjne......hendes blik gik direkte i rumsterstokken.....og han kvitterede straks med en enorm bule i mine jeans.......jeg er pænt udrustet +20 cm....og bulen gik ikke forbi hendes opmærksomhed.......og den blev omse omtalt og kommenteret efter at hun havde vinket mig over i hendes bil.

Vi kørte en kort tur......og parkerede. 

Resten vil jeg lade op til jeres fantasi.....men jeg kan godt afsløre at jeg fik et 10 ud af 10 stjerner blowjob....hun leverer virkeligt varen.

Enjoy......

Del dette indlæg


Link til indlæg
Scorpicore skrev, for 15 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/348591

 

Drenge.......hende her......hun er eddermame fræk. Jeg mødtes med hende igår eftermiddags. Sms korrespondencen gik flydende, jeg fik et pickup spot, og kørte forventningsfuldt dertil, med en spændende rumlen i maven.....da jeg jo ikke havde set fotos af kvinden. Ca på aftalt tid kørte hun op og parkerede ved siden af mig.....og holdop et at sæt øjne hun kiggede med......super kønt ansigt og ekstremt frække øjne......hendes blik gik direkte i rumsterstokken.....og han kvitterede straks med en enorm bule i mine jeans.......jeg er pænt udrustet +20 cm....og bulen gik ikke forbi hendes opmærksomhed.......og den blev omse omtalt og kommenteret efter at hun havde vinket mig over i hendes bil.

Vi kørte en kort tur......og parkerede. 

Resten vil jeg lade op til jeres fantasi.....men jeg kan godt afsløre at jeg fik et 10 ud af 10 stjerner blowjob....hun leverer virkeligt varen.

Enjoy......

Hvor er det skønt vi må vide størrelsen på din penis. Ironi kan forekomme!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest PoulAfDannebrog

<-----><-----><-----><-----><-----><-----><-----><-----><-----><-----><-----><-----><-----><-----><-----><-----><-----><-----><-----><-----> det må være ca. 20 cm. (af med buksen knejter og klask mod skærm)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kaspersen
PoulAfDannebrog skrev, 1 time siden:

<-----><-----><-----><-----><-----><-----><-----><-----><-----><-----><-----><-----><-----><-----><-----><-----><-----><-----><-----><-----> det må være ca. 20 cm. (af med buksen knejter og klask mod skærm)

Love it, 20++++ her i følge den skala. Fedt.

Nogen der ved hvordan man får diller aftrykket af skærmen??? :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kaspersen skrev, for 5 timer siden:

Love it, 20++++ her i følge den skala. Fedt.

Nogen der ved hvordan man får diller aftrykket af skærmen??? :rolleyes:

sprit og masser af det..:rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Smalhans

Ja, hun er en virkelig god oplevelse. Hyggede med hende 4-5 gange inden hun holdt pause. Frækkeste oplevelse var da jeg steg ind i hendes bil på en motorvejs rasteplads. Flere biler og mennesker omkring, men dejligt med tonede ruder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, hun er vild:P

fik endeligt held med at få lavet en aftale med hende.

hun kan virkeligt sutte og suge - jeg kunne godt finde på at lave flere aftaler med hende.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man skal være vedholdende - og jeg har indtrykket af at man skal skrive fra et registreret nummer. Tror også jeg kom op på en 10-12 sms’er inden jeg fik hul igennem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasselas
klarpådet skrev, 1 time siden:

Hun er jo decideret umulig at få en aftale med, har skrevet til hende 4-5 gange nu, på forskellige dage! Intet svar. Giver op!

Du skal skrive den dag du vil møde hende. Tjek hendes vagtplan og skriv hvilken by og tidspunktet du vil ses.

Hun får MANGE sms'er.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lasselas skrev, den 24.8.2022 at 13:36:

Du skal skrive den dag du vil møde hende. Tjek hendes vagtplan og skriv hvilken by og tidspunktet du vil ses.

Hun får MANGE sms'er.

Har selv skrevet til hende efterhånden mange gange når hun har annonceret, dog uden held endnu 

enten er hun useriøs eller en virkelig travlt dame 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasselas
Betteski skrev, for 2 timer siden:

Har selv skrevet til hende efterhånden mange gange når hun har annonceret, dog uden held endnu 

enten er hun useriøs eller en virkelig travlt dame 

Hun er seriøs og har seriøst travlt.

Tålmodighed er en dyd - og det er ventetiden værd.

Desværre er jeg sat lidt ud af spillet for tiden, så må leve på minderne og forventningens glæde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Betteski skrev, den 18.10.2022 at 14:39:

Har selv skrevet til hende efterhånden mange gange når hun har annonceret, dog uden held endnu 

enten er hun useriøs eller en virkelig travlt dame 

Eller så er det noget helt tredje ;) 
Men jo, hun har nok travlt :) Sådan er det jo desværre med de populære. 
Jeg kan anbefale at ´hænge i´, det er virkelig det værd og jeg måtte selv gøre det samme. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...