Hop til indhold
Glatbandit

Domina der mestrer nådesløs post orgasm torture i mindst en time søges.

Recommended Posts

Jeg søger en Domina fra Aarhus/østjylland, der mestrer kunsten at give nådesløs post orgasm torture non stop i mindst en time til en mand, der er bundet/fikseret så han ikke kan slippe væk.

Det er lige meget om der bruges, prostatastimulering med redskaber/strøm, stimulering af pikken med strøm, redskaber (malkemaskine, fleshlight o.lign.), hånd, mund eller andet. Så længe jeg bare er bundet/fikseret, så jeg ikke kan slippe væk og der malkes og gives post orgasm torture non stop i en time.

Er du den Domina der vil/kan gøre det eller kender du til en Domina i Aarhus/Østjylland der mestrer det, så giv endelig lyd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest next
Glatbandit skrev, for 2 timer siden:

Jeg søger en Domina fra Aarhus/østjylland, der mestrer kunsten at give nådesløs post orgasm torture non stop i mindst en time til en mand, der er bundet/fikseret så han ikke kan slippe væk.

Det er lige meget om der bruges, prostatastimulering med redskaber/strøm, stimulering af pikken med strøm, redskaber (malkemaskine, fleshlight o.lign.), hånd, mund eller andet. Så længe jeg bare er bundet/fikseret, så jeg ikke kan slippe væk og der malkes og gives post orgasm torture non stop i en time.

Er du den Domina der vil/kan gøre det eller kender du til en Domina i Aarhus/Østjylland der mestrer det, så giv endelig lyd.

spurgte du ikke også efter det igår, eller er det bare mig der har drømt at du vil stille det spørgsmål idag ?

meget livagtig drøm, for jeg drømt også at du fik flere svar... men måske bare mig der har drømt en meget livagtig drøm

Redigeret af next

Del dette indlæg


Link til indlæg
next skrev, for 57 minutter siden:

spurgte du ikke også efter det igår, eller er det bare mig der har drømt at du vil stille det spørgsmål idag ?

meget livagtig drøm, for jeg drømt også at du fik flere svar... men måske bare mig der har drømt en meget livagtig drøm

Sjovt at du har drømt det.

Jeg har siddet og lavet refresh af min browser i flere timer, men den viser stadig samme tråd som igår :o

Del dette indlæg


Link til indlæg
next skrev, for 3 timer siden:

spurgte du ikke også efter det igår, eller er det bare mig der har drømt at du vil stille det spørgsmål idag ?

meget livagtig drøm, for jeg drømt også at du fik flere svar... men måske bare mig der har drømt en meget livagtig drøm

Jeg blev anbefalet OGSÅ at søge i BDSM forums “Efterlysninger.”

Så derfor.

Men hvor er det godt du bruger din ret til at ytre dig. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest next
OldGentlemann skrev, for 6 timer siden:

Sjovt at du har drømt det.

Jeg har siddet og lavet refresh af min browser i flere timer, men den viser stadig samme tråd som igår :o

stop med det, lyset blinker

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...