Hop til indhold

Nancy En super skøn oplevelse

Featured Replies

Skrevet

Brugte min formiddag på at besøge den skønne Nancy https://annoncelight.dk/showad/322699.
Det var første gang jeg var forbi her, og absolut ikke sidste gang.... det hele startede med en sms i går om hun var optaget idag, fik svar ganske hurtigt og efter lidt skriveri frem og tilbage var aftalen på plads.
Blev budt inden for af en stor smillende sød og smuk Nancy... Jeg er klart til GFE da det med hurtigt ind og ud ikke er mig , havde dog ingen ide om hvad Nancy vil tilbyde måske bare den alm start massage og sex , men da vi sad/ lå på sengen og bare snakkede, Nussede og lærte hinanden at kende lidt bedre , fløj tiden aftsted.... hahaha Hun er sgu en person med meget personlighed og en dejlig humor, vi havde en skøn gang sex efter snakken og jeg nød virkelig hendes tilstedeværelse , ingen mobil teksting, eller renden ind og ud af døren.
Og for at slå fast en gang for alle hun smager utroligt godt og har den dejligste krop, intet at beklage sig over her....
Nancy er klart en ren 10'er...
And Nancy when you read this because i know you do, Thank you, you are something special, and i will be back soon ... Take care  

Skrevet

Pas godt på hende. Hun er en af de helt sjældne. Håber snart thai stederne lærer at smide folk ud på røv og albuer der ikke opfører sig ordentligt. Der er desværre nogle typer som får det bedre af at nedgøre og ydmyge andre og Nancy er en meget åben men også skrøbelig person som godt kunne forsvinde hvis hun får for mange dårlige oplevelser. 

Skrevet
Ebden_jj skrev, for 3 timer siden:

Hun er en sjælden skat! <3

Kan hun mon måle sig med Cherry fra Bagsværd. Du ved hvem:-)

Skrevet

De der flotte bryster, de er da hjulpet godt på vej, er de ikke?

Skrevet
Hr_T skrev, for 9 timer siden:

De der flotte bryster, de er da hjulpet godt på vej, er de ikke?

Jo det er de men de både synes og føles ægte.

Skrevet
  • Author
Skiderik skrev, for 13 timer siden:

Jo det er de men de både synes og føles ægte.

helt enig de føles virkelig ægte :) 

Skrevet

Jeg er 99% sikker på, at de er ægte. Har nærstuderet dem og ingen ar fundet. 

Skrevet
Jørgensen skrev, for 6 timer siden:

Jeg er 99% sikker på, at de er ægte. Har nærstuderet dem og ingen ar fundet. 

Ved brystforstørrelse, så kan snittet også ligge i armhulen eller under brystvorten. 

Begge små diskrete ar. 

Jeg har mødt flere Thai piger som har fået lavet bryster i Thailand og hvor aret har været i armhulen. 

Brysterne her har følt ægte og naturlige. Flot arbejde. 

Undskyld afsporingen af tråden. 

Skrevet

de er fake, men godt lavet..

Var forbi den anden dag, bestilte en time, men hun havde kun tid til 30 min da jeg ankom.. der var dog godt drøn på.. 

Efter 40 min var den næste gæst ankommet og jeg blev nød til at smutte :) Hun har travlt ..

• 1 month later...
Skrevet
  • Author
Mr1time skrev, for 14 timer siden:

Kan se at hendes nuværende profil er oprettet 14-10-22 hvor hun henviser til denne tråd. Er det denne Nancy som i omtaler.

https://annoncelight.dk/showad/354522

Ja hun er i Odense frem til 29 okt der efter er hun i Thailand de næste 3 mnd

Skrevet

Har nydt Nancy mange gang da hun var i Folehaven. Utrolig lækker kvinde med flot krop og lækker fisse og bryster.

Hvis man er til GFE sex og tænder hende sexsuelt (modne mænd kan hun lide) går hun ret langt med en. 

Hvad aftalte faste møder og pris hvor vi var sammen over flere timer pr besøg.

Var klar til at gifte mig med hende men hun afslog med et stor smil og latter trods tilbudet.

Mere lækker thai kvinde findes ikk.

Skrevet
Kim Madsen skrev, for 3 timer siden:

Var klar til at gifte mig med hende men hun afslog med et stor smil og latter trods tilbudet.

Common Kim. 

Selvom du kunne give hende 20-30.000 om måneden i lommepenge uden at blinke, ville det nok gå galt alligevel. Du ville sikkert bare blive endnu en ulykkelig farang i statistikken, der troede at hun gik med dig for dine bå øjnes skyld. 

Nyd du nu bare at opleve yngre kvinder du betaler for mens du stadig kan og hvis det er kærligheden du går efter, er det nok alligevel ikke i denne prostitutions verden, du vil finde den.

Jeg er sikker på, at du nok ved det selv, du tænkte bare med det lille hoved mellem benene og ikke det store mellem ørerne. 

Skrevet

Som de siger: you can get the girl out of the bar but not the bar out of the girl.

Skrevet

var der også 2x2 timer, mens hun var i Vanløse, Nancy er vældig sød og imødekommende, og høflig som få.

Stedet var under tvangsopløning, det lod ikke til at påvirke aktiviteten på adressen, der var flere kvinder.......

Konkursdekret afsagt 21.12.2020 af Sø- og Handelsrettens Skifteretsafdeling

Skrevet
Agurken skrev, for 3 timer siden:

Common Kim. 

Selvom du kunne give hende 20-30.000 om måneden i lommepenge uden at blinke, ville det nok gå galt alligevel. Du ville sikkert bare blive endnu en ulykkelig farang i statistikken, der troede at hun gik med dig for dine bå øjnes skyld. 

Nyd du nu bare at opleve yngre kvinder du betaler for mens du stadig kan og hvis det er kærligheden du går efter, er det nok alligevel ikke i denne prostitutions verden, du vil finde den.

Jeg er sikker på, at du nok ved det selv, du tænkte bare med det lille hoved mellem benene og ikke det store mellem ørerne. 

Trist men lidt sandt. Har 2 thai GP forhold bag mig men lykkens gang 3 gang er holdt åben...men hvis man ikke tager chancen og det skridt længere og tør sige  spørge frem sker der squ heller ikke nået.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.