Henriette506 14 Skrevet 18. August, 2022 Hej jeg søger en keyholder til kyskhed ved tvang hilsen henriette h Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miza 970 Skrevet 18. August, 2022 Søger du i hele landet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9590 Skrevet 18. August, 2022 Ærgerligt at Kamille er stoppet. Hun fik fortalt mig at det var noget hun virkeligt tænder på, og ville ret gerne have haft låst min pik inde. Jeg kan forestille mig at Lady Cherie vil være til det, da det virker til at ligge til hendes personlighed med at have den form for magt (og misbruge den). Det kan være at der kan blive en geografisk udfordring hvis du vil hurtigt fri, da hun vist bor et stykke fra stedet i Hellerup hvor hun leger. https://danskemassagepiger.dk/directory/du-skal-vaere-min-brugsgenstand/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Henriette506 14 Skrevet 20. August, 2022 Miza skrev, den 18.8.2022 at 16:38: Søger du i hele landet? Ja jeg søger i hele landet vil De lænke mig og tvangslåse mine kønsdele og beholde nøglerne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miza 970 Skrevet 22. August, 2022 Vi tager den lige i privaten. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg