Thomas28 185 Skrevet 18. August, 2022 Jeg har længe kigget på hendes annonce og læst anmeldelser herinde. Både positive og negative. https://annoncelight.dk/showad/331090 kontakter hende per sms. Hurtig aftale, kun 20min , jeg har planer i byen, hopper i bad og pænt tøj, men trænger lige til lidt dessert inden turen går i byen. hun ligner sine billeder. Hun smiler sødt. Jeg fortæller hende at jeg blot ønsker et hurtigt blow og hun siger “No….No just blow……blow and sex”. okay det plejer ikke at være et godt tegn når man starter et besøg med et nej. Hun starter med et 2 mins blow. Det er hun god til , dog er det hele mere “5 sut efterfulgt af et 10 sekunders handjob” der gentages 5-6 gange indtil hun siger “Doggy now?”. Her starter så 5min af mit liv som jeg aldrig får igen. 5 min hvor jeg prøver at holde liv i og stivhed oppe mens jeg hopper frem og tilbage i hvad der lige så godt kunne være en fleshlight. hun er stille som en gummi dukke og giver ingen indikation om hvordan hun har det. til sidst bliver jeg nødt til at fake en orgasme. Jeg trækker mig og river kondomet af. Smider det i spanden og begynder at tag tøj på mens jeg takker hende for besøget. heldigvis kun 600kr smidt væk og nu har jeg prøvet hende. Måske var det en fejl at besøge hende om aftenen på en varm dag. Jeg vender ikke tilbage. 2 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PeeHairy 315 Skrevet 18. August, 2022 ja det ligger jo godt i tråd med hovedparten af anmeldelser - og bekræfter at der behøver man ikke spilde sine penge .-) Tak fordi du fortæller Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DCDO 374 Skrevet 18. August, 2022 Tro mig trådstarter..jeg har oplevet præcist det samme med hende.. meget uengageret og virker nærmest som om hun ikke har lyst. Så hende vil jeg personligt aldrig anbefale til nogen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 2946 Skrevet 18. August, 2022 Minus engagement og enig i det virker som om hun ikke gider det. Kommer heller ikke igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hr Lille Niels 726 Skrevet 13. September, 2022 Jeg besøger hende gerne. Jeg oplever at hun rigtig gerne vil knaldes, forfra, bagfra bare hun får pik så kan man blive ved og ved. Når jeg vil andet, længerevarende blow eller afslutning i munden så skal hun instrueres og justeres undervejs men så leverer hun også. Jeg har dog ikke prøvet kun blow. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stenbukken4700 411 Skrevet 13. September, 2022 Har kun haft god sex med Wiki i Herlev og da hun var på amager , altid sød og med et godt smil , en af de gange fik hun den ide vi skulle have sex i stuen og ikke i sengen så hun fik den bagfra i sofaen og på sofabordet , jeg vil sige til jer drenge prøv hende ... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Servciesboy 625 Skrevet 5. Oktober, 2022 Jeg drev rundt i Randers i sidste uge og dik lyst til noget sex, så jeg kontaktede hende her Vicky eller hvad hun hedder, og jeg kan fortælle, at selvom hun sikkert har øvet sig, er hu ikke pengene værd, bevares jeg fik en udløsning, men det var almindelig husmorsex, hendes blow var ganske udmærket, men kun ganske kort tid, så lidt håndjob og så blow. stedet er ganske fint på en kendt adresse i nordbyen, men jeg kommer ikke igen knus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stenbukken4700 411 Skrevet 5. Oktober, 2022 (edited) Så kan jeg fortælle hun er frisk på en bytur og hun er ikke bange for at betale alle drikkevare og man kan hygge sig i hendes selskab ... hun er sød og frisk på mere en det hun skriver i sin annonce hun tilbyder , når man komme ind under huden på hende .. Redigeret 5. Oktober, 2022 af Stenbukken4700 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg