Hop til indhold

HORNY NEW GIRL IN LOLLAND FALSTER

Featured Replies

Skrevet

Hej

Ja så blev jeg sgu tændt på hende her https://annoncelight.dk/showad/338460

Men som det altid er hernede på ørerne så var det sgu spild af penge.

Hun ligner ikke de billeder der er,  selv + 15 kg

Mit store hoved sage gå, men den lille havde desværre magten.

Kort fortalt: 

Hun smed tøjet og begyndte og rive frem og tilbage i banditten for fuld skrue selvom den ikke var helt klar, intet kærtegn, kys eller andet,

så gav hun den 5-7 sut mens hun pakkede den røde knaldhætte ud og spurgte om hun skulle ride mig.

Jeg forsøgte og bremse hende, jeg ved godt jeg kun betalte for en halv time, men der var sgu tid nok, men nej hun hoppede på den og så kørte hun løs i samme tempo som før.

Jeg gav op, bad hende om og stå med røven i vejret og så gjorde jeg mig færdig.

5-6 min senere stod jeg på gaden igen, så totalt tidsforbrug er nok omkring de 20 min. :-(

Så kære venner, intet af de ting der står lovet i annoncen passer, og trunten vil bare have det overstået hurtigst muligt.

Skrevet

Tak for anmeldelse. Er ikke overrasket over dit besøg, har været som det var.

Succes raten for et godt besøg, hos piger/kvinder fra Sydamerika er meget lille.

Så de 4-5 annoncer også på Lolland-Falster pt der minder om linket i din anmeldelse, holder jeg mig fra.:)

Skrevet
sweetstone skrev, for 6 timer siden:

Succes raten for et godt besøg, hos piger/kvinder fra Sydamerika er meget lille.

Er det ikke en lidt hård generalisering? 
Mener da nok at brasserie generelt får ret fine ord med på vejen herinde. 

Skrevet
sweetstone skrev, for 23 timer siden:

Tak for anmeldelse. Er ikke overrasket over dit besøg, har været som det var.

Så de 4-5 annoncer også på Lolland-Falster pt der minder om linket i din anmeldelse, holder jeg mig fra.:)

Fuck hvor er jeg træt af racister som afspore tråde med deres skriverier om at kvinder fra en bestemt verdensdel altid yder dårlig service.

Redigeret af Gæst

• 2 weeks later...
Skrevet
nørden skrev, den 21.8.2022 at 07:29:

Fuck hvor er jeg træt af racister som afspore tråde med deres skriverier om at kvinder fra en bestemt verdensdel altid yder dårlig service.

Sydamerikanere er ikke en race. 

Skrevet
Jørgensen skrev, for 6 timer siden:

Sydamerikanere er ikke en race. 

@Jørgensen Jeg skriver intet om at sydamerikaner er en race, men at jeg er træt af racister og deres fordomme. Jvf.  https://menneskeret.dk/viden/laeringsportalen/faq/racisme er definitionen på racisme "diskrimination eller fordomme baseret på race, hudfarve, afstamning eller national eller etnisk oprindelse". Det vil derfor også have været et racistisk angreb hvis det var rettet mod piger fra f.eks. Tyskland.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.