kingdane68 398 Skrevet 16. August, 2022 Er der nogen der kender til GP'er i Nordjylland, der vil tage med i swingerklub/sexklub? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest next Skrevet 17. August, 2022 (edited) Købesex i swingerklubber er en meget dårlig cocktail, hvis det bliver opdaget kan det flere steder medføre karantæne for både pigen og den der har taget pigen med som gæst. Så tager du en pige med i swingerklub, skal du gøre det sådan at det på ingen måder kommer til at kunne bevises eller fremstår at pigen er der i forretningsøjemed, dvs at du har betalt for hendes selvskab. Der skal ikke mere til at pigen har en eller flere aktive annoncer, og en anden gæst i klubben genkender pigen, så kan den aften stoppe ret brat. Find en pige på scor, tinder eller andet sted hvis du vil inviterer hende i swingerklub. mht til sex klub, er der andre regler/normer, om det har konsekvenser tror jeg kommer an på stedet. jeg ved der kommer piger i swingerklub der af og til annoncerer på eksempelvis annoncelight, men jeg ved også at de holder de 2 verdener meget adskilte, og aldrig tager deres kunder med i swingerklub. Redigeret 17. August, 2022 af next Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1256 Skrevet 17. August, 2022 Jeg er ikke sikker på, at det er helt så firkantet. Jeg kender f.eks. flere i swingermiljøet som kommer af egen fri vilje og lyst, og som samtidig har en bibeskæftigelse som GP. Er de så forment adgang i en swingerklub? Tror jeg næppe. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest next Skrevet 17. August, 2022 Gammel rotte skrev, for 35 minutter siden: Jeg er ikke sikker på, at det er helt så firkantet. Jeg kender f.eks. flere i swingermiljøet som kommer af egen fri vilje og lyst, og som samtidig har en bibeskæftigelse som GP. Er de så forment adgang i en swingerklub? Tror jeg næppe. Det skriver jeg faktisk også, så det er ikke så firkantet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg