sanderhoyen 1 Skrevet 16. August, 2022 Hej drenge, Kan se der der ligger et par andre tråde om GP i Tallinn men de er ved at være en del år gamle og mange af den henviste links virker ikke. Hvad er Estlands svar på annoncelight? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dane Viking 104 Skrevet 16. August, 2022 Den jeg lige husker er voodi.ee. Jeg kan ikke få en link til at virke, men hos mig virker den når jeg taster navnet og enter voodi.ee Har haft mange gode oplevelser i Tallinn - ønsker dig god tur Mvh Dane Viking 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2541 Skrevet 17. August, 2022 https://voodi.ee 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 17. August, 2022 (edited) Bare flere piger fra Estland ville prøve lykken i lille Danmark. Syntes ofte de er meget flotte. Nogle ligner nordiske blondine skønheder, bare se på Kaja Kallas og nogle kunne næsten være fra landene omkring Middelhavet med deres smukke mørke og sorte hår... You are ALWAYS welcome in Denmark so don't be shy. Redigeret 17. August, 2022 af ppd 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg