Guest Professoren Skrevet 26. Oktober, 2013 Er der en af d'herrer der har besøgt hende her: http://www.guloggratis.dk/erotik/erotisk-kontakt/annonce/21063805-den-sorte-skoenhed-er-tilbage-varde#image-91664764 Og ja, jeg er selv en af dem der har brændt fingrene på sorte piger, men af og til finder jeg guld, og jeg har en historisk betinget svaghed for ebony piger 8-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
minverden 16 Skrevet 26. Oktober, 2013 Hun er god nok besøgte hende for en go uge siden. Hun er meget lille og har en dejlig mis. Dog syntes jeg ikke hun er så go til blow. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
larokka 162 Skrevet 26. Oktober, 2013 Hvad gav du for et besøg ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
minverden 16 Skrevet 27. Oktober, 2013 1000kr for sex og bloe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Professoren Skrevet 27. Oktober, 2013 Hun er god nok besøgte hende for en go uge siden. Hun er meget lille og har en dejlig mis. Dog syntes jeg ikke hun er så go til blow. Lyder umiddelbart som noget der skal afprøves... Har talt med nipset, og hun siger hun skal have 750 for en tur i kanen, plus ekstra for blow. Hvis jeg får taget mig sammen, skal I nok høre herinde :mrgreen: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg