Hop til indhold

Ny pige i Hvam 9620

Featured Replies

Skrevet

Hej med jer

Servicesboy har fri i dag, og i det lumre sommervejr blev jeg lidt liderlig sidst på dagen, og så begyndte jeg oh lede efter noget godt sex.

Mit første valg var Choko tøsen, hos hende føre jeg altid supersex, jeg skrev om hun lige ville dreje omkring mig på vej hjem, men det ville hun ikke, jeg bor ellers kun 5 min fra den nordjyske motorvej.

https://annoncelight.dk/showad/310291

Næste valg var Sussana i støvring, hun skrev hurtigt tilbage, at hun havde travlt og ville vende tilbage, efter ca 2 timer skrev jeg igen om hun havde travlt, og - jeg har ikke fået svar endnu

https://annoncelight.dk/showad/320539

Så er der dukket en ny pige op i Nysum.  hun ser godt ud lidt kurvet og har de rigtige ydelser, kan ikke lige finde hendes annonce, jeg skrev også lidt med fisse- fie uden og lande en aftale, og et par stykker mere, der aldrig vendte tilbage, men endelig fandt jeg hende her i Hvam, ved Ålestrup, på en af de kendte adresser i byen:

https://annoncelight.dk/showad/301346

Hun var nem og lande en aftale med over SMS vi blev enig om hvilke ydelser jeg skulle have,og hvor længe besøget skulle vare og endelig til hvilken pris, det gik nemt, ingen overspringshandlinger, eller andet der kunne gøre mig mistroisk - jeg har været på adressen flere gange, og ikke altid det aftale gjalt, så jeg var spændt på mødet med den barmfagre kvinde fra annoncen.

Og ved i hvad kære brødre, det var sgu' hende der lukkede døren op, hun ligner hendes foto, en lille - 160cm fast blondine fra Italien, blev budt velkommen med et tante kys, og jeg kunne nå og mærke hendes krop bare var fast og spændstig , lidt buttet, men det følger gerne med et stort bryst parti.

Belært af tidligere erfarring - også på den adresse, ville jeg have hende til og repitere, hvad vi havde aftalt , det kunne hun fortælle, hun var lige lidt i tvivl om Golden shower var på badeværelse eller sengen, det sidste blev valgt og så hentede hun et rent håndklæde , prisen beholder jeg for mig selv

Vi kyssede lidt, og så sprang hun på et blowjob , det var hun rigtig god til, vi kom også rundt ved en 69 og masssagge og mere blow, og en 69'er med GS, hun sutter skide godt, men af en eller anden mærkelig grund kunne jeg ikke komme i dag, men for pokker hun gjorde alt hvad hun kunne. Vi lå også bare og holdt om hinanden det var også dejligt og ligge med hovedet begravet mellem hendes store bryster, og modsat mange andre piger, var der ikke begrænsing på, hvor meget jeg måtte røre melonerne.

Jeg havde betaltcfor en time og var igen ude efter 55 min, stedet trænger til en kærlig hånd, som nævnt er jeg kommet der gennem de sidste 5 år, og der er intet lavet ved huset, læskærmet over til naboen er faldet ned og fjernet.

Jeg kommer igen og spurgte på en hel nat med hende , det koster 6000kr , så det ligger langt ude i fremtiden for mig

knus

Skrevet

Hej. Er hun en pæn pige og hvad alder vil du mene hun er. . Er hun meget buttet? 

Skrevet
  • Author
carsten75 skrev, for 5 timer siden:

Hej. Er hun en pæn pige og hvad alder vil du mene hun er. . Er hun meget buttet? 

Hun er vel det vi kalder erotisk buttet, alt er fast på hende, og ingen stor mave der skal stødes imod og ej heller fede lårvder vanskeliggør indtrængen i fissen, hun er så imødekommende og vil os kunder det bedste,- prøv det og skrive endelig hvis jeg tager fejl.

det er hende på foto, måske billede nr 4 er lidt overdrevet, hun har store naturlige bryster, dejlig bløde og berøringsvenlig 

Skrevet
  • Author
Servciesboy skrev, den 17.8.2022 at 21:04:

Hun er vel det vi kalder erotisk buttet, alt er fast på hende, og ingen stor mave der skal stødes imod og ej heller fede lårvder vanskeliggør indtrængen i fissen, hun er så imødekommende og vil os kunder det bedste,- prøv det og skrive endelig hvis jeg tager fejl.

det er hende på foto, måske billede nr 4 er lidt overdrevet, hun har store naturlige bryster, dejlig bløde og berøringsvenlig 

Hejsa

Jeg var lige en tur forbi italienern i Hvam i aften, jeg spurgte om jeg skulle tag en flaske kold hvidvin , det ville hun gerne, det er sgu’ hyggeligt og sidde der på sengen helt nøgen og drikke et glas hvidvin.

På forhånd havde jeg meddelt hende, at jeg kun havde 800 kr, jeg gad ikke lige skulle til og køre en omvej til en hæveautomat, det var ok sagde hun.

Jeg fik den helt store tur og var nok ude efter 45 min, hun fortalte hun skulle videre til “ Iskold” den forstod jeg ikke, vi prøvede med googleoversæt men det hjalp ikke,men jeg tror hun enten mener Ilskov eller Ikast, så glæd jer til hende: Hun vil skrive til mig i morgen hvilken by hun havner i

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.