Langesen 109 Skrevet 16. August, 2022 https://annoncelight.dk/showad/337320 Hun ligner slet ikke den dejlige kvinde på videoen. Meget blødere og større former... Hun fatter intet dansk, men lidt engelsk. Hun er fra Barcelona, sagde hun. Nå, men faktisk var hun sød, så jeg tog en tur med hende. Hun sprøjtende da jeg slikkede hende (I like), som annoncen lover. Prisen var for høj for hende, 30 min for 1000 her midt på måneden. Pigen 5 på en 10-skala (sød, ikke lækker). Stedet 4 (nogenlunde diskret i et villakvarter, kælder, ikke rent sengetøj) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1419 Skrevet 16. August, 2022 Langesen skrev, for 7 timer siden: https://annoncelight.dk/showad/337320 Hun ligner slet ikke den dejlige kvinde på videoen. Meget blødere og større former... Hun fatter intet dansk, men lidt engelsk. Hun er fra Barcelona, sagde hun. Nå, men faktisk var hun sød, så jeg tog en tur med hende. Hun sprøjtende da jeg slikkede hende (I like), som annoncen lover. Prisen var for høj for hende, 30 min for 1000 her midt på måneden. Pigen 5 på en 10-skala (sød, ikke lækker). Stedet 4 (nogenlunde diskret i et villakvarter, kælder, ikke rent sengetøj) Kan du uddybe "meget blødere og større former"?...... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KongDong 42 Skrevet 17. August, 2022 Kamilla er en del større,- min vurdering er ca 20_30% . Billederne er måske af den samme pige men ikke retvisende. Nationaliteten er ikke Dansk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1419 Skrevet 18. August, 2022 KongDong skrev, for 20 timer siden: Kamilla er en del større,- min vurdering er ca 20_30% . Billederne er måske af den samme pige men ikke retvisende. Nationaliteten er ikke Dansk. 20-30% større??...Billeder er af pigen men ikke retvisende.... Hvad i alverden kan vi bruge det til?? Nå men tak alligevel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Servciesboy 636 Skrevet 18. August, 2022 Kamilla har været anmeldt et hav af gange i Jylland, og de ligner alle det som du har skrevet, så søg en anden gang forinden du besøger pigerne, det er godt og vide, hvad man kan forvente der møder en 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg