Hop til indhold

Sindy in Silkeborg ❤❤First time

Featured Replies

Skrevet

Jeg har besøgt Sindy <3 4 gange.. da hun var i Herning..  og wow... <3

Fik ved alle besøg 45 GFE + owo , kiss

Sindy in Silkeborg First time

Det første besøg... der var kemi.. hun gav et total godt BJ uden / samt DP... og vi gik 2 omgange.. + lidt ryg massage..

Besøg nr 2, der var hun vildt tændt.. og der gav hun den total gas...  og sagde tak..

Besøg Nr 1 & 2

Kemi 10 / 10

BJ uden  + DP 10 / 10

Sedet 10 /10

Sex 10 /10

Besøg nr 3 & 4 var ok, men hun virkede lidt træt, og skulle til Polen næsten dag,

Kemi 10 / 10

Bj uden + DP 10 /10

Sedet 10 /10

Sex 9 /10

Hun er super god, dejlig, lækker og elsker at sutte dig,, helt til roden... og hun har ikke noget mod at man giver gas når man tager hende i doggy, men synes der gik lidt for meget rutine i de 2 sidste besøg..

Men overall 12 ude 10

Jeg overvejer at besøge hendes veninde Beti  :ph34r:

Beti &nbsp;NATURAL ,BIG BREAST!! Silkeborg from 8- 23 cash only!!!

Redigeret af matrix

Skrevet

Nå jeg måtte bare besøge Sindy igen, især da hun er i min hjemby Silkeborg

Mit 5 besøg hos Sindy..... hold da kæft.. Min bedste oplevelse indtil videre, hun kan bare et eller andet, der er masser af kemi og hun bare er så naughty, fræk, sød og hendes deepthroat, best ever, og hun man kan se hun elsker sex og give BJ

Sindy kan klart anbefales her fra, hun er en ener...

Pas godt på hende drenge :-)

Skrevet
Ja-mand skrev, den 16.8.2022 at 23:16:

Mange tak for en god anmeldelse. :)

Ja, hun er squ super sød og fuld valuta for ens penge

Skrevet

Jeg har aldrig mødt en glædespige Som var vild med at at kysse i næste  45 minutter. Hun er bare en ener man bliver helt forelsket i hende.  Så det var en dejlig lørdag i Silkeborg. 

Skrevet
Ja-mand skrev, den 16.8.2022 at 23:16:

Mange tak for en god anmeldelse. :)

har du fået besøget den unge dame... jeg har squ ikke selv holde hende igang,....

Skrevet

Med så mange gode anmeldelser og tilkendegivelse om hende får jeg bestemt lyst til at besøge hende. 
Noget tyder på, at du har haft sidste dag i Silkeborg - nogen der ved, hvor hun rykker hen nu??

Skrevet
James2020 skrev, for 19 minutter siden:

Med så mange gode anmeldelser og tilkendegivelse om hende får jeg bestemt lyst til at besøge hende. 
Noget tyder på, at du har haft sidste dag i Silkeborg - nogen der ved, hvor hun rykker hen nu??

Hjem til Polen..  hun er i Herning næste gang vil jeg tro...

Skrevet
James2020 skrev, den 23.8.2022 at 17:34:

Hun sag til mig i lørdags Herning eller Silkeborg 

Skrevet
Jacn1989 skrev, for 19 timer siden:

Hun sag til mig i lørdags Herning eller Silkeborg 

Jamen, så er det jo bare at vente og håbe, at hendes ferie ikke bliver alt for lang :)

• 2 months later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.