Thomas.Pedersen 36 Skrevet 26. Oktober, 2013 Hej her på Eroguide!! Endelig fik jeg taget mig sammen til at oprette en profil, efter at have læst med på sidelinjen i flere år. Jeg vil forsøge at byde ind med mine egne erfaringer. Er der nogle af Jer herinde, der har erfaring med at finde private piger/studiner? Altså ikke på klinik, eller de semi-private, hvor pigen låner en lejlighed (hvor der typisk er en ny pige hver dag), og hvor alle kalder sig studiner. Men unge piger der tager imod i noget der minder om private omgivelser, og rent faktisk er en studerende der ønsker lidt oveni deres SU?? Både hint fra Jylland og Sjælland er velkomne ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
masterkll 9 Skrevet 26. Oktober, 2013 https://annoncelight.dk/annonce/80661/bo ... -holstebro hende har jeg besøgt nogle gange privat studine på 18 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
larokka 162 Skrevet 26. Oktober, 2013 Masterkil det er vel dig der er hendes " Pimp " eller bagmand ? Så du har vel besøgt hende eller er det her ikke bare opretted for reklamens skyld ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
masterkll 9 Skrevet 26. Oktober, 2013 Jeg er en rig pimp der kør i en stor mercedes og har 1000 piger jeg råder over... Du da en klovn at høre på. Jeg kommer med et link til det manden søger. Jeg deler kun erfaringer fra mine egne besøg. Så ro på supermand... mvh Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
larokka 162 Skrevet 26. Oktober, 2013 Meget påfaldende at din profil både herinde og på Annoncelight er Masterkill ??? Og du behøver ikke blive tøsesur i dit svar :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
masterkll 9 Skrevet 26. Oktober, 2013 Jeg er fast kunde hos hende. Og hjalp med at oprette en annonce for hende da hun var helt ny. Jeg kan også anbefale andre, men nu var det jo lige privat studine han søgte. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
larokka 162 Skrevet 26. Oktober, 2013 Hvad kan du ellers anbefale ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
masterkll 9 Skrevet 26. Oktober, 2013 Du kan skrive privat hvis du vil noget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13670 Skrevet 26. Oktober, 2013 https://annoncelight.dk/annonce/80176/da ... ning-i-dag Annoncerer af og til på annoncelight ellers kan hun evt. kontaktes her: memberlist.php?mode=viewprofile&u=3471 Søg desuden div. anmeldelser på hende herinde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 26. Oktober, 2013 Der er lige gået et lys op for mig...med mindre der er flere unge piger :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
masterkll 9 Skrevet 26. Oktober, 2013 Der er lige gået et lys op for mig...med mindre der er flere unge piger et lys? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg