Hop til indhold
Thomas.Pedersen

Hvor findes private piger

Recommended Posts

Hej her på Eroguide!!

Endelig fik jeg taget mig sammen til at oprette en profil, efter at have læst med på sidelinjen i flere år. Jeg vil forsøge at byde ind med mine egne erfaringer.

Er der nogle af Jer herinde, der har erfaring med at finde private piger/studiner? Altså ikke på klinik, eller de semi-private, hvor pigen låner en lejlighed (hvor der typisk er en ny pige hver dag), og hvor alle kalder sig studiner. Men unge piger der tager imod i noget der minder om private omgivelser, og rent faktisk er en studerende der ønsker lidt oveni deres SU??

Både hint fra Jylland og Sjælland er velkomne ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Masterkil det er vel dig der er hendes " Pimp " eller bagmand ? Så du har vel besøgt hende

eller er det her ikke bare opretted for reklamens skyld ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er en rig pimp der kør i en stor mercedes og har 1000 piger jeg råder over...

Du da en klovn at høre på. Jeg kommer med et link til det manden søger.

Jeg deler kun erfaringer fra mine egne besøg. Så ro på supermand...

mvh

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er fast kunde hos hende. Og hjalp med at oprette en annonce for hende da hun var helt ny. Jeg kan også anbefale andre, men nu var det jo lige privat studine han søgte.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...