Hop til indhold

**SEXY FLORA** Lækker dansk kvinde - ja ! Hun er fanme lækker !

Featured Replies

Skrevet

Måtte forbi Sexy Flora. Lad mig starte med at sige, at jeg har virkelig overvejet om jeg overhovedet skulle skrive denne anmeldelse. Alene fordi den omstændighed, at GPer der får gode anmeldelser ofte bliver for populære og man derfor får sværere ved at få en aftale i hus. 

Men jeg fandt nu alligevel, at en anmeldelse var på sin plads. Det skylder man sine brødre herinde. Også på trods af risikoen.

Vil starte med at sige, at Flora er en super lækker ung dansk kvinde, der nyder sex. Flot slank krop, smukke bryster og numse og lidt tusch som var frækt. Som man kan se på hendes menukort er der meget lidt hun ikke tilbyder ;-)  Kan kun opfordre til en forudgående dialog med hende om hvad man præcist vil have. Hun er meget imødekommende, åben for forslag og er en klar pleaser. Jeg valgte en time med anal og leg med dildoer og det var en fest. Sjældent har jeg set en ung kvinde tage den så længe i numsen og samtidig give udtryk for at nyde det. Også selvom hun blev lidt slidt til sidst ;-) Hendes blow var også super gode. Skal ikke komme med flere detaljer om selve akten, men det var noget af det bedste jeg har prøvet længe, så er det sagt. 

Kommer jeg igen ? Ja sgu. Hun er lige min GP, der er med på det meste ;-)  pas godt på hende. 

https://annoncelight.dk/showad/336940

NB! Dette er ikke en reklame for hende eller en aftale om rabat næste gang, så bare stop her. Skulle man pege på et negativt forhold er det nok prislejet, hvor hun ligger noget over mange andre GPere. Men har man grunkerne så er det også det værd.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.