Hop til indhold
DipStick

Maya, Østerbro 38G, Odense

Recommended Posts

Besøgte denne charmerende thai den anden dag.

 Der er fin parkering bag bygningen og ellers i nærheden, hvis man ikke vil hilse på sine logebrødre, da der er mere end et sted med indgang bag bygningen!

Hun er rimelig flot pige på ca 40 år med en god krop, passende stram hud og faste (ægte) små bryster. Hun er berøringsvenlig overfor blide kærtegnende hænder.

Massagen er blidere end jeg normalt foretrækker det, men ikke desto mindre havde jeg en rigtig god fornemmelse i de ømme muskler, da jeg satte mig i bilen efterfølgende. Hun leger og pirre lidt undervejs, uden at det bliver anmassende eller kedeligt. Bare lige tilpas. 

Da vi fra start havde aftalt en times massage med øko-blow lod hun beredvilligt klæderne falde fra begyndelsen. Jeg fik også lov at tage hendes trusser af og kramme hendes lækre røv. Hun tog dem på igen, da massagen begyndte, men de kom af igen, da hun skulle sutte, så jeg kunne slikke hendes lille våde velsmangende fisse. Man må ikke komme i munden på hende, men det er også det eneste minus.

Tiden passede fint, jeg var på briksen i en time som aftalt og til de aftalte 1000 kr.

Kommer jeg igen? Ja!

https://annoncelight.dk/showad/349205

Del dette indlæg


Link til indlæg
DipStick skrev, for 2 timer siden:

Besøgte denne charmerende thai den anden dag.

 Der er fin parkering bag bygningen og ellers i nærheden, hvis man ikke vil hilse på sine logebrødre, da der er mere end et sted med indgang bag bygningen!

Hun er rimelig flot pige på ca 40 år med en god krop, passende stram hud og faste (ægte) små bryster. Hun er berøringsvenlig overfor blide kærtegnende hænder.

Massagen er blidere end jeg normalt foretrækker det, men ikke desto mindre havde jeg en rigtig god fornemmelse i de ømme muskler, da jeg satte mig i bilen efterfølgende. Hun leger og pirre lidt undervejs, uden at det bliver anmassende eller kedeligt. Bare lige tilpas. 

Da vi fra start havde aftalt en times massage med øko-blow lod hun beredvilligt klæderne falde fra begyndelsen. Jeg fik også lov at tage hendes trusser af og kramme hendes lækre røv. Hun tog dem på igen, da massagen begyndte, men de kom af igen, da hun skulle sutte, så jeg kunne slikke hendes lille våde velsmangende fisse. Man må ikke komme i munden på hende, men det er også det eneste minus.

Tiden passede fint, jeg var på briksen i en time som aftalt og til de aftalte 1000 kr.

Kommer jeg igen? Ja!

https://annoncelight.dk/showad/349205

Har været der et par gange -udmærket har det været. Men mutter er for viderekommende... hun driver også den butik i Hårby 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 4 timer siden:

Har været der et par gange -udmærket har det været. Men mutter er for viderekommende... hun driver også den butik i Hårby 

hvilken butik er det?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DipStick skrev, for 10 timer siden:

Besøgte denne charmerende thai den anden dag.

 Der er fin parkering bag bygningen og ellers i nærheden, hvis man ikke vil hilse på sine logebrødre, da der er mere end et sted med indgang bag bygningen!

Hun er rimelig flot pige på ca 40 år med en god krop, passende stram hud og faste (ægte) små bryster. Hun er berøringsvenlig overfor blide kærtegnende hænder.

Massagen er blidere end jeg normalt foretrækker det, men ikke desto mindre havde jeg en rigtig god fornemmelse i de ømme muskler, da jeg satte mig i bilen efterfølgende. Hun leger og pirre lidt undervejs, uden at det bliver anmassende eller kedeligt. Bare lige tilpas. 

Da vi fra start havde aftalt en times massage med øko-blow lod hun beredvilligt klæderne falde fra begyndelsen. Jeg fik også lov at tage hendes trusser af og kramme hendes lækre røv. Hun tog dem på igen, da massagen begyndte, men de kom af igen, da hun skulle sutte, så jeg kunne slikke hendes lille våde velsmangende fisse. Man må ikke komme i munden på hende, men det er også det eneste minus.

Tiden passede fint, jeg var på briksen i en time som aftalt og til de aftalte 1000 kr.

Kommer jeg igen? Ja!

https://annoncelight.dk/showad/349205

Ved du hvad hun hedder? Der er forskellige piger i den forretning, så det er lidt svært at forestille sig hvem det er.

40 år god krop, stram hud, er jo ikke meget at gå efter.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er sgu da gået helt galt dette her...

Jeg kunne ikke komme i tanker om navnet, og så har jeg ovei i købet fundet det forkerte link..... Læren er, at anmelde med det samme.

Jeg kan ikke finde linket, men det er indgangen helt til venstre, når man står på bagsiden af huset. Den indgang, der er tættest på togskinnerne.

Ellers må jeg sgu derind og finde det rigtige nummer på døren (og lige teste hende en gang til).

Første anmeldelse, og det gik i snot. Men jeg vender tilbage, gode brødre.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DipStick skrev, for 11 timer siden:

Jeg kan ikke finde linket, men det er indgangen helt til venstre, når man står på bagsiden af huset. Den indgang, der er tættest på togskinnerne.

 

Hvis du med "bagsiden af huset" mener den lille sti der fører til de 3 (mener jeg) ingange er indgangen tættest på jernbanen 38F og er så den længst til højre. Men husk at du ikke må skrive adressen på en klinik/pige hvis den ikke også står i annoncen. Og hvis det er hende jeg tror det er så står adressen ikke i annoncen. :-) Så altså bør du efter alt det med beskrivelser af stedet ikke komme med linket. Og ja, så kan man sgu et eller andet sted sige at din første anmeldese gik i snot... ;-) Men ved du hvad? Du prøver bare igen. :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Imponerende er det, at fordi der er 3 forskellige døre(butikker) i nr. 38 -kan nogen rode sådan rundt med dem -at man nærmest -selv må forbi igen -for ved selvsyn at se -at det alligevel kan volde nogen mænd -så mange problemer, at ramme rigtigt...

-Mænd kan ikke multitaske? 

-Mænd slår hjernen fra, når de er liderlig?

-Mænd elsker at "lege" kvinder -tingene skal tales ihjel...?

-Mænd mangler noget at gå op i (hobby)

Men bidrager da til underholdningen her på eg.;-)

Forslag trænger sig på

-f.eks. tag et billede af hver dør, og få godt med udenoms ting med -så man 5 minutter efter ved, hvor man har været -og når man skriver anmeldelsen er sikker på det er det rigtige sted/pige man anmelder... Sæt gerne et stort fedt kryds på det billede, hvor man har været -så man ikke senere kommer i tvivl...ggg 

Det er jo flere tråde om netop nr. 38 -som folk har besøgt -og roder med hvilken dør de gik ind af -og hvem de var sammen med... 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thai connoisseur skrev, for 16 timer siden:

Æv, troede 38G var en betegnelse for barmen :b

Det er det også på mutter.....men hun er i 38F ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thai connoisseur
Big3lover skrev, for 59 minutter siden:

Det er det også på mutter.....men hun er i 38F ;-) 

Kunne være man skulle undersøge hende mutter nærmere. Er de naturlige eller opgraderede? :b

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thai connoisseur skrev, for 29 minutter siden:

Kunne være man skulle undersøge hende mutter nærmere. Er de naturlige eller opgraderede? :b

Da jeg var der for et par år siden var de helt ægte, naturlige og rigtigt dejlige. Om det har ændret sig siden skal jeg ikke kunne sige. De er helt klart store, men 38F er vist en overdrivelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thai connoisseur
22 cm and thick skrev, for 4 minutter siden:

Da jeg var der for et par år siden var de helt ægte, naturlige og rigtigt dejlige. Om det har ændret sig siden skal jeg ikke kunne sige. De er helt klart store, men 38F er vist en overdrivelse.

Ærgerligt, at der ikke er billeder i annoncen :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...