Hop til indhold

Trans Sara Kolding

Featured Replies

Skrevet

Er der nogen som har erfaring med Trans Sara i Kolding.

Skrevet

Er der nogen som har erfaring med Trans Sara i Kolding.

Jeg besøgte hende for en måneds tid siden, og havde en lidt halv-slatten oplevelse. Jeg skrev en anmeldelse på shemalewiki: http://shemalewiki.com/?type=page&id=998&itemid=2709

Hun har ellers tidligere fået gode anmeldelser, så jeg var nok bare uheldig at fange hende på en dårlig dag...

Skrevet
  • Author

Jeg har læst et sted at hun har det meget mørkt, under besøget, er det rigtig.

Skrevet

Jeg har læst et sted at hun har det meget mørkt, under besøget, er det rigtig.

Da jeg besøgte hende, var der ikke specielt mørkt. Måske lidt dunkel belysning, men ikke noget ud over det sædvanlige.

Skrevet

Jeg har også været der for et års tid siden.

Hun er alt for maskulin efter min smag, og har ikke bryster.

Telefonen ringede da jeg var der, og hendes stemme blev til en mandestemme, hvad fik mig til at forlade stedet, da illusionen fuldstændig blev ødelagt :|

• 2 weeks later...
Skrevet

Sara er ikke et godt knald… hun er ikke pæn og man har ikke lyst til at gå all in..

Har kneppet hende et par gange.. i mangel på bedre..

Men pas på med jeres lyster drenge det kan blive noget man ikke kan undvære.. Jeg har måtte få mig en ny kone med en pik.. Hun er fra Brasilien.. Første gang vi var i sommerhus med min famile efter de havde kendt hende et år.. blev vi taget på fersk gerning i sommerhusets swimmingpool..

Faktisk var det mega ophisende at blive taget med sin kones pik i munden… Men fantastisk at leve med en kvinde der tænker som en mand :-)))

• 3 years later...
Skrevet

Hvordan kan jeg komme i kontakt med et trans der måske kan blive min kone?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.