Hop til indhold

RITA From Germany - Aalborg

Featured Replies

Skrevet

Så tog jeg sgu lige en for holdet - da der ikke var nogen anmeldelser på Rita 

https://annoncelight.dk/showad/347406

Hun har meget på programmet, men det var primært deep blow og squirt, som var udslagsgørende for at jeg ville vælge hende.

Hun tog ikke tlf. men bad mig om at skrive til hende på SMS, og vi skrev lidt frem og tilbage om tidspunkt, og jeg spurgte helt specifikt ind til (3 gange) om hun kunne sprøjte, hvilket hun bekræftede.

Jeg lander på adressen, som i øvrigt er en hamrende snusket opgang, men lejlighed er ok, og det er hende 100% hende fra billederne.

Jeg spørger ind til hvor hun er fra på engelsk, og hun svarer Tyskland, hvilket jeg dog tvivler på.

Vi går til værelset hvor slaget skal stå, får afregnet og hun tager tøjet af, og hun har en ok krop - og de 36 år som hun opgiver er nok meget spot.

Jeg vil gerne starte med lidt kysseri, som hun også tilbyder i annoncen, men det bliver sådan lidt tantekys, og så kunne vi ligeså godt komme videre. Hun sætter sig på sengekanten og starter på en omgang superfransk, men der er ikke meget deep blow over det, faktisk er det kun pikhovedet der kommer ind og vende. Hun signalere til mig, at jeg skal ligge mig på sengen, så det gør jeg, og tænker, at det er måske det der skal til for at give deep blow, men samme resultat som før. Jeg spørger ind til det, men hun forstår nærmest ingen engelsk, og da jeg bruger en basic tysk vending reagere hun ikke på det. Hun kan intet tysk - lidt pudsigt når man markedsfører sig som husmor fra Duderstadt. Spuirt var det primære jeg var kommet for, og jeg begynder at slikke hende, men hun vil ikke have finger, og jeg spørger hende direkte "squirt?" og hendes svar er "No squirt"  Så det kunne hun altså heller ikke.

Jeg får hende forklaret at hun skal ride mig, og hætten ryger på og hun stiger på. Den del var egentlig ok, og efter nogen tid vil jeg have hende i missionæren, så kan jeg selv sætte tempoet, og skrue op for det i finalen. Prøver igen med lidt kys, men ikke noget GFE overhovedet. Jeg sætter kadencen op, og får afsluttet seancen, og derefter prøver jeg igen med en tysk standard vending, men ingen respons. Mit gæt er at kvinden er fra Syd-østeuropa, og ikke selv har været med til at bestemme, hvad der skulle stå i annoncen.

Sted: Indgang/opgang 1/10 - lejligheden 4/10

Service i for hold til det aftalte 1/10

Kvinden 4/10

Gentagelsesfaktor 0/10 (Vil egentlig have forbi Rafaela, men kunne ikke få lavet en aftale, desværre. Så blev det 2. valget, og i dette tilfælde ikke noget at skrive hjem om - kun her på Eroguide)

Skrevet
HornyTurtle skrev, for 7 timer siden:

Så tog jeg sgu lige en for holdet - da der ikke var nogen anmeldelser på Rita 

https://annoncelight.dk/showad/347406

Hun har meget på programmet, men det var primært deep blow og squirt, som var udslagsgørende for at jeg ville vælge hende.

Hun tog ikke tlf. men bad mig om at skrive til hende på SMS, og vi skrev lidt frem og tilbage om tidspunkt, og jeg spurgte helt specifikt ind til (3 gange) om hun kunne sprøjte, hvilket hun bekræftede.

Jeg lander på adressen, som i øvrigt er en hamrende snusket opgang, men lejlighed er ok, og det er hende 100% hende fra billederne.

Jeg spørger ind til hvor hun er fra på engelsk, og hun svarer Tyskland, hvilket jeg dog tvivler på.

Vi går til værelset hvor slaget skal stå, får afregnet og hun tager tøjet af, og hun har en ok krop - og de 36 år som hun opgiver er nok meget spot.

Jeg vil gerne starte med lidt kysseri, som hun også tilbyder i annoncen, men det bliver sådan lidt tantekys, og så kunne vi ligeså godt komme videre. Hun sætter sig på sengekanten og starter på en omgang superfransk, men der er ikke meget deep blow over det, faktisk er det kun pikhovedet der kommer ind og vende. Hun signalere til mig, at jeg skal ligge mig på sengen, så det gør jeg, og tænker, at det er måske det der skal til for at give deep blow, men samme resultat som før. Jeg spørger ind til det, men hun forstår nærmest ingen engelsk, og da jeg bruger en basic tysk vending reagere hun ikke på det. Hun kan intet tysk - lidt pudsigt når man markedsfører sig som husmor fra Duderstadt. Spuirt var det primære jeg var kommet for, og jeg begynder at slikke hende, men hun vil ikke have finger, og jeg spørger hende direkte "squirt?" og hendes svar er "No squirt"  Så det kunne hun altså heller ikke.

Jeg får hende forklaret at hun skal ride mig, og hætten ryger på og hun stiger på. Den del var egentlig ok, og efter nogen tid vil jeg have hende i missionæren, så kan jeg selv sætte tempoet, og skrue op for det i finalen. Prøver igen med lidt kys, men ikke noget GFE overhovedet. Jeg sætter kadencen op, og får afsluttet seancen, og derefter prøver jeg igen med en tysk standard vending, men ingen respons. Mit gæt er at kvinden er fra Syd-østeuropa, og ikke selv har været med til at bestemme, hvad der skulle stå i annoncen.

Sted: Indgang/opgang 1/10 - lejligheden 4/10

Service i for hold til det aftalte 1/10

Kvinden 4/10

Gentagelsesfaktor 0/10 (Vil egentlig have forbi Rafaela, men kunne ikke få lavet en aftale, desværre. Så blev det 2. valget, og i dette tilfælde ikke noget at skrive hjem om - kun her på 

Jeg havde selv kigget på hende og der var bare et eller i hendes/hans sms, der gjorde at jeg sagde fra. I min 2. Besked spørger jeg efter adressen og hvornår hun havde tid, jeg får tilsendt adressen og at vide hun var klar nu. Jeg går så i bad og gør mig klar, der er gået ca 20 minutter og imellem tiden er der kommet to beskeder; "Hello???!!!!" Og "Are you COMING???!!!!". Der siger erfaringen bare og hvad jeg læst herinde fra jer andre, så er det en Pimp man skriver med og ikke selve kvinden. Typisk betyder det så, at deres annonce nok ikke er sand:-( Derfor jeg sprang fra.

Skrevet

Fuldstændig samme oplevelse herfra.

Skrev om morgenen da hun var i horsens. Hørte INTET før kl 1335, hvor hun skrev "I can now".

Skrev tilbage at det måtte blive om et par timer, da jeg lige selv skulle "blive klar, hvorefter larmende tavshed igen.

Ikke en lyd om de spørgsmål jeg havde stillet eller noget andet.

Fuldstændig HÅBLØS opførsel altså.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.